handel ekonomia/biznes/finanse

Sizeer w portfolio Carrefour Polska

02.05.2018 | Carrefour Polska

Marka Sizeer wzbogaciła ofertę modową Galerii Zdrój. To pierwszy salon marki w portfolio najemców centrów handlowych zarządzanych przez Carrefour Polska, a także jej debiut w Jastrzębiu-Zdroju.

Z końcem marca do grona najemców Galerii Zdrój dołączył sklep Sizeer. Lifestylowa marka oferująca obuwie (sneakersy) oraz odzież typu streetwear różnych marek zajęła w obiekcie lokal o powierzchni blisko 178 mkw.  

Od momentu otwarcia salon Sizeer cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów. To dla nas znak, że obecność marki wpisuje się w ofertę galerii oraz jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania naszych klientów – komentuje Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Sklep wzbogacił modową ofertę Galerii Zdrój, w której działają już takie marki, jak – jedyny w mieście- H&M, Orsay, Diverse, Big Star czy sportowe 4F oraz Martes Sport. W galerii znaleźć można również szeroki wybór obuwia w salonach CCC, Deichmann czy Ryłko. Ofertę obiektu budują także elektromarket Media Expert, sklep Smyk, salon Empik, hipermarket Carrefour oraz liczne punkty usługowe – poczta, bank, biuro podróży czy salony operatorów komórkowych (Orange, Play i T-mobile).

Galeria Zdrój zlokalizowana jest przy ul. Podhalańskiej 26 w Jastrzębiu-Zdroju. Po gruntownym remodelingu, jakiemu poddane zostały w 2016 roku wnętrza obiektu, klienci mają do dyspozycji nowoczesne pasaże handlowe, komfortową strefę relaksu, plac zabaw dla dzieci oraz pokój rodzica z dzieckiem. Za komercjalizację oraz zarządzanie galerią odpowiada właściciel - Carrefour Polska.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.