handel zdrowie towary konsumpcyjne

„Samo Zdrowie” w Carrefour

28.02.2018 | Carrefour Polska

Carrefour przygotował atrakcyjną ofertę na produkty zdrowe i ekologiczne. Sieć, chcąc zwiększyć ich dostępność dla polskiego klienta, objęła prawie 100 artykułów z nowego katalogu Gwarancją Najniższej Ceny. Atrakcyjna promocja dotyczy wybranych produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, która cieszy się dużą popularnością. Zwiększanie asortymentu zdrowych produktów oferowanych przez sieć w przystępniej cenie jest kolejnym działaniem w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”.

Ostatniego dnia lutego do wszystkich hipermarketów Carrefour trafił nowy katalog sieci. W sekcji „Samo Zdrowie” klienci znajdą zdrowe produkty w atrakcyjnej cenie. Gwarancją Najniższej Ceny objęto wiele artykułów BIO, takich jak np. jaja, jogurty, ser żółty, łosoś, twaróg, napoje, kawa i różne rodzaje herbat. Każdy klient hipermarketów Carrefour będzie mógł także kupić w atrakcyjnej cenie produkty bez laktozy, m.in. masło, mleko, kefir i twaróg. Oferta zawarta w nowym katalogu odpowiada na oczekiwania klientów, których preferencje zakupowe zmieniły się w ciągu ostatnich kilku lat. Polacy coraz częściej chcą kupować smaczne, ekologiczne i zdrowe artykuły spożywcze w przystępnej cenie. Oferta handlowa ważna jest od 28 lutego do 12 marca 2018 r.

Zgonie z założeniami kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia” stale zwiększamy w naszych sklepach asortyment produktów ekologicznych oraz świeżych warzyw i owoców. Stawiamy na wysoką jakość i bezpieczeństwo żywności, która dostępna jest we wszystkich kanałach handlowych po przystępnej cenie. Zdrowy styl życia i prawidłowe odżywianie są tematami wielu naszych akcji promocyjnych, bo dobrze wiemy, że właśnie takich działań od Carrefour oczekują nasi klienci. Gwarancja Najniższej Ceny na wybrane zdrowe produkty skutecznie zwiększa ich dostępność dla wielu polskich rodzin – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług, IT i Technologii Cyfrowych Carrefour Polska.

Nowy katalog zawiera także szeroką ofertę produktów świeżych. Można w nim znaleźć wiele warzyw i owoców takich jak jarmuż, szpinak, kiwi, banany BIO oraz awokado. Każdy klient hipermarketu będzie mógł także kupić w promocyjnej cenie twaróg, jabłka, miód, marchew, cebulę i sok z gamy „Jakość z Natury Carrefour”. Są to smaczne produkty powstałe przy zastosowaniu metod zrównoważonego rolnictwa. Gama „Jakość z Natury Carrefour” opracowana została we współpracy z polskimi rolnikami, hodowcami i producentami w zgodzie ze środowiskiem naturalnym.

Warto także dodać, że katalog zawiera atrakcyjną ofertę certyfikowanych i naturalnych kosmetyków, które dostępne są z rabatem do – 30%. Natomiast wszystkie pozostałe kosmetyki i produkty do pielęgnacji, które znajdują się w katalogu, można kupić z minimum 20% zniżką. Także pasjonaci sportu znajdą coś dla siebie w wybranych sklepach. Katalog oferuje m.in. piłki nożne, kije trekkingowe, sprzęt fitness, odżywki proteinowe i odzież sportową marki TEX.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.