Czy już się wyszumiałeś?
Platforma zakupowa shumee proponuje sprzedającym i kupującym przejrzysty, funkcjonalny serwis www wyróżniając produkty najlepiej oceniane, o obniżonej cenie i z darmową dostawą.
Zgodnie z zapowiedziami, shumee wprowadziło kilka zmian na swoim www. Dzięki nim sprzedawcy zyskują więcej możliwości dobrego zaprezentowania swojej oferty, a kupujący - więcej opcji wyszukiwania i selekcjonowania produktów.
- Konsekwentnie idziemy w kierunku budowania prostego marketplace opartego o opinie społeczności, dostępnego przez przeglądarki i aplikacje mobilne. Zaproponowane zmiany są naturalnym rozszerzeniem twardych funkcjonalności e-commerce. Już niedługo nasza platforma wdroży koszyk zakupowy, możliwość wystawiania produktów w różnych rozmiarach i pełną wersję RWD - mówi Szymon Midera, szef shumee.
Najważniejsze nowości na shumee to:
- kategorie produktowe widoczne na stronie głównej i każdej podstronie serwisu
- opcja obniżania ceny - możliwość prowadzenia wyprzedaży
- wyróżnienie ofert z darmową przesyłką - przy produkcie i filtrach wyszukiwarki
- rozbudowane filtry przeszukiwania produktów, w tym po markach i geolokalizacji
Aż 80% z nas kupując szuka opinii o produkcie wśród znajomych i innych użytkowników. Dlatego na shumee o pozycji produktu decydują głosy społeczności. Co więcej, kupujących on-line przekonuje dostępność właśnie tej formy zakupów, wygoda i cena.
Wg raportu 'e-commerce w Polsce' Gemiusa e-konsumenci chętniej korzystają z szybkich przelewów przez serwisy płatności. Na shumee można skorzystać z wszystkich szybkich i bezpiecznych form płatności dzięki współpracy z firmą Dotpay.
- Dla kupujących innymi ważnymi czynnikami decydującymi o zakupie są: niższy koszt zakupu, specjalne oferty cenowe lub niższe koszty dostawy. Dlatego zaproponowanie darmowej dostawy pomoże sprzedawcom wyróżnić ich ofertę. Ponad 50% Polaków kupujących on-line deklaruje, że może poczekać na dostawę, o ile będzie darmowa* - dodaje Midera.
Możliwość dokonania widocznej obniżki cen oraz wyróżnienia ofert z darmową dostawą na shumee odpowiadają na potrzeby kupujących on-line.
Uzupełniając dane o nowym produkcie lub edytując już istniejące, można podać wysokość aktualnej ceny sprzedaży oraz cenę przed obniżką. System sam obliczy wysokość rabatu.
Jeżeli w opcjach dostawy sprzedawca zaproponuje przynajmniej jedną darmową formę (poza odbiorem własnym) - produkt zostanie opatrzony symbolem zielonej furgonetki. Znajdzie się również w wyszukiwarce w ofertach z darmową dostawą.
Zaproponowane nowe kategorie produktowe pozwalają użytkownikom serwisu w prosty i intuicyjny sposób znaleźć szybko poszukiwane propozycje. I tak np. główna kategoria ‚kobieta’ zawiera produkty dla pań obejmujące odzież, obuwie, akcesoria, bieliznę i biżuterię. Pozostałe nadrzędne kategorie to: mężczyzna, dziecko, zwierz, rozrywka, dom, elektronika, zdrowie i uroda.
Pomimo coraz bardziej e-commerce’owego charakteru platformy, wciąż dostępne są funkcje społecznościowe - polecanie produktów i zadawanie innym członkom społeczności pytań, sondowanie opinii.
W kolejnym kroku shumee wprowadzi nową wersję aplikacji mobilnej, uwzględniającej dopasowanie do zmian wdrożonych na www.shumee.pl. Następnie platforma zostanie uzupełniona o możliwość wystawiania wielu sztuk jednego produktu, a także bardzo funkcjonalny koszyk zakupowy.
Na shumee można aktualnie znaleźć ok. 2,5 tys. produktów ponad 300 sprzedawców indywidualnych i firmowych. Społeczność zakupowa shumee oddała już w sumie przeszło 100 tys. głosów wyrażając swoją opinię o produktach i poleceniach.
shumee to platforma zakupowa oparta o ocenę wystawionych produktów. Pozycja produktu na shumee zależy od liczby głosów oddanych na niego przez użytkowników. Ułatwia to kupującym wybór polecanych produktów. Ponad 80% z nas kupując szuka opinii o produkcie wśród znajomych i innych użytkowników.
Sprzedawcom shumee zapewnia prosty proces wystawiania produktów, niską prowizję za sprzedaż bez dodatkowych kosztów, wszystkie bezpieczne formy płatności i pełną mobilność w oparciu o www i aplikację.
* źródło: Freshmail