Wzór na Genialną Promocję w Carrefour Polska
Już dzisiaj w hiper- i supermarketach sieci rozpoczyna się „Wzór na Genialną Promocję”, kampania zainicjowana w ubiegłym roku. Klienci będą mieli okazję kupić 40 produktów spożywczych, świeżych, przemysłowych i sezonowych, przecenionych nawet do 60%. Promocja potrwa do 26 lutego.
„Wzór na Genialną Promocję” to nadzwyczajna akcja promocyjna w sklepach Carrefour Polska. Codziennie, od 7 do 26 lutego, klienci hiper- i supermarketów otrzymają dwie propozycje wyjątkowych rabatów na popularne produkty. Zniżki będą obowiązywać tylko danego dnia i do wyczerpania zapasów. W ofercie, poza produktami spożywczymi i świeżymi, znajdą się również promocje na produkty RTV i AGD oraz artykuły związane ze świętami okolicznościowymi – takimi jak Tłusty Czwartek lub Walentynki.
W pierwszym tygodniu obowiązywania promocji, od 7 do 13 lutego, klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert na szeroki wachlarz produktów. Wśród artykułów objętych zniżkami znajdą się zarówno klasyczne produkty spożywcze, jak i zestawy garnków czy specjalny dzbanek filtrujący do wody wraz z wkładem magnezowym. Wśród najciekawszych promocji w zbliżającym się tygodniu znajdzie się 23% zniżka na telewizor LED, dostępny w sprzedaży już w piątek – w sam raz na początek ligowych rozgrywek piłkarskich w Polsce.
Konsumenci poszukujący najbardziej korzystnych okazji w następnych 20 dniach najlepszą ofertę odnajdą w sklepach sieci Carrefour. Firma nieustannie dąży do tego, aby pozytywnie zaskakiwać swoich klientów atrakcyjną ofertą i przystępnymi cenami dostępnymi każdego dnia. Szczegóły promocji znajdują się na stronie internetowej carrefour.pl, gdzie można na bieżąco sprawdzać oferty na najbliższe dni.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.