handel

Wzór na Genialną Promocję w Carrefour Polska

07.02.2018 | Carrefour Polska

Już dzisiaj w hiper- i supermarketach sieci rozpoczyna się „Wzór na Genialną Promocję”, kampania zainicjowana w ubiegłym roku. Klienci będą mieli okazję kupić 40 produktów spożywczych, świeżych, przemysłowych i sezonowych, przecenionych nawet do 60%. Promocja potrwa do 26 lutego.

„Wzór na Genialną Promocję” to nadzwyczajna akcja promocyjna w sklepach Carrefour Polska. Codziennie, od 7 do 26 lutego, klienci hiper- i supermarketów otrzymają dwie propozycje wyjątkowych rabatów na popularne produkty. Zniżki będą obowiązywać tylko danego dnia i do wyczerpania zapasów. W ofercie, poza produktami spożywczymi i świeżymi, znajdą się również promocje na produkty RTV i AGD oraz artykuły związane ze świętami okolicznościowymi – takimi jak Tłusty Czwartek lub Walentynki.

W pierwszym tygodniu obowiązywania promocji, od 7 do 13 lutego, klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert na szeroki wachlarz produktów. Wśród artykułów objętych zniżkami znajdą się zarówno klasyczne produkty spożywcze, jak i zestawy garnków czy specjalny dzbanek filtrujący do wody wraz z wkładem magnezowym. Wśród najciekawszych promocji w zbliżającym się tygodniu znajdzie się 23% zniżka na telewizor LED, dostępny w sprzedaży już w piątek – w sam raz na początek ligowych rozgrywek piłkarskich w Polsce.

Konsumenci poszukujący najbardziej korzystnych okazji w następnych 20 dniach najlepszą ofertę odnajdą w sklepach sieci Carrefour. Firma nieustannie dąży do tego, aby pozytywnie zaskakiwać swoich klientów atrakcyjną ofertą i przystępnymi cenami dostępnymi każdego dnia. Szczegóły promocji znajdują się na stronie internetowej carrefour.pl, gdzie można na bieżąco sprawdzać oferty na najbliższe dni.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.