zdrowie media/marketing/reklama

Amica sponsorem kampanii społecznej „Piękna, bo Zdrowa”

06.02.2018 | Amica S.A.

Profilaktyka raka szyjki macicy i uświadomienie kobietom jak ważne są regularne badania ginekologiczne - to cel IX już edycji kampanii społecznej „Piękna, bo Zdrowa”. Po raz pierwszy zaangażowała się w nią Amica, polski producent urządzeń dużego i małego AGD. Spółka wesprze zarówno finansowo, jak i organizacyjnie twórców akcji społecznej czyli Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Akcja rozpoczęła się 3 lutego i potrwa do 6 marca.

„Weź się zbadaj! #cytologicznie” to hasło tegorocznej odsłony kampanii. Ambasadorki akcji, m.in. Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Cerekwicka dają dobry przykład i namawiają kobiety do regularnego wykonywania cytologii. Takie badanie jest bezbolesne, nieinwazyjne, trwa tylko chwilę, a może uratować życie. Dbanie o zdrowie jest bowiem tak samo ważne dla kobiecego piękna, jak regularne zabiegi kosmetyczne. O tym jakie znaczenie dla zdrowia pań ma profilaktyka wie także firma Amica, która jest sponsorem akcji.

 - Wspieramy kampanię „Piękna, bo Zdrowa” ponieważ wierzymy, że profilaktyczne badania mogą uchronić wiele kobiet przed rakiem szyjki macicy. W ramach akcji 5 tys. kobiet będzie mogło bezpłatnie wykonać cytologię. Nasza rola nie ograniczy się jednak do finansowego i organizacyjnego wsparcia. Po zakończeniu akcji o zasięgu ogólnopolskim, będziemy działać lokalnie. Stawiamy na edukację i propagowanie wiedzy na temat profilaktyki wśród naszych pracownic i mieszkanek powiatu szamotulskiego – mówi Olech Bestrzyński, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Administracji w Grupie Amica.

Inauguracja kampanii odbyła się w Warszawie, w kinie „Kinoteka” oraz pod Pałacem Kultury i Nauki, w weekend 3-4 lutego 2018. Panie mogły wykonać bezpłatne badanie ginekologiczne, zasięgnąć porady w zakresie profilaktyki zdrowotnej, a także spotkać się z ambasadorkami akcji.

Kampania potrwa do 6 marca. Bezpłatne badania będą przeprowadzane także w innych miastach: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Olsztynie, Sosnowcu oraz  Starogardzie Gdańskim.

Więcej o kampanii: http://cytologiczne.pl/

https://www.youtube.com/watch?v=LKakhxTYAgE

https://www.youtube.com/watch?v=WsMb7BMGoYs

https://www.youtube.com/watch?v=NBV5rCRts_c

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Amica S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa Amica generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 50 rynkach zagranicznych. Firma jest laureatem prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej i Godła Teraz Polska. We Wronkach Amica S.A. produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. Zatrudnia tu ponad 2,5 tys. ludzi, zapewniając niemal całej załodze umowy o pracę oraz szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek, dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego, a także kartę Multisport.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Amica S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa Amica generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 50 rynkach zagranicznych. Firma jest laureatem prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej i Godła Teraz Polska. We Wronkach Amica S.A. produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. Zatrudnia tu ponad 2,5 tys. ludzi, zapewniając niemal całej załodze umowy o pracę oraz szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek, dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego, a także kartę Multisport.