handel internet

M-commerce z dostawą zakupów spożywczych tego samego dnia w Carrefour

25.01.2018 | Carrefour Polska

Klienci Carrefour Polska mogą już robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także nową formę odbioru zakupów – Carrefour Drive – specjalnie dla zmotoryzowanych klientów. W ten sposób firma realizuje ambicję wzmocnienia swojej pozycji na rynku spożywczych zakupów internetowych.

Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour o m-commerce. Klienci posiadający najnowszą wersję programu mogą skorzystać z opcji „mCarrefour”, znajdującej się w rozwijanym menu, aby zrobić zakupy. Wśród towarów dostępnych w sprzedaży przez aplikację znajduje się pełny asortyment produktów spożywczych z eCarrefour.pl oraz wybrane produkty przemysłowe. Usługa jest obecnie dostępna wyłącznie w Warszawie.

Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, omnikanałowe środowisko zakupowe – powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska. – Wygoda i intuicyjność, którą gwarantuje dostępność pełnego wachlarza usług w aplikacji Mój Carrefour, jest bardzo ważna dla klientów. Jednocześnie w ten sposób chcemy zachęcić do zakupów internetowych osoby, które nie korzystały do tej pory z tej usługi.

Co szczególnie istotne, zakupy zamówione do godziny 16:00 za pośrednictwem panelu mCarrefour w aplikacji Mój Carrefour zostaną dostarczone do domu klienta jeszcze tego samego dnia. Użytkownik aplikacji może wybierać z dostępnych zakresów czasowych w których chciałby odebrać swoje zakupy. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 mogą zostać dostarczone następnego dnia. Dostawa zakupów zrobionych przez aplikację mobilną jest darmowa dla zamówień o wartości powyżej 120 PLN. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 19,90 PLN. W celu skorzystania z zakupów mobilnych należy pobrać aplikację Mój Carrefour, dostępna w sklepach.

- Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.carrefour.carrefourmobile&hl=pl

- App Store: https://itunes.apple.com/pl/app/m%C3%B3j-carrefour/id820980454?l=pl&mt=8

Carrefour Polska rozwinął także formy odbioru zakupów. Nowością jest Carrefour Drive, dostępny dla klientów, którzy chcą odebrać zakupy osobiście w CH Atrium Targówek na ul. Głębockiej 15 i zapakować je bezpośrednio do własnego samochodu. Odebranie zamówienia jest możliwe w punkcie odbioru Drive, gdzie klient zajmuje jedno z oznaczonych stanowisk parkingowych na które pracownik Carrefour dostarcza klientowi zamówione produkty.

Jednocześnie Carrefour oferuje również inne możliwości odbioru zakupów. W przypadku zamówienia składającego się wyłącznie z produktów spożywczych klient może wybrać odbiór w jednym z 26 Coolomatów zlokalizowanych w Warszawie. Pozostałe opcje to dostawa kurierem pod wskazany adres lub, w przypadku produktów niespożywczych, odbiór osobisty w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym hiper- lub supermarkecie Carrefour na terenie całego kraju.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.