handel

Moc korzyści z kartą płatniczą Carrefour

24.01.2018 | Carrefour Polska

Od 2 stycznia br. Carrefour Polska wprowadził dla swoich klientów nowy wachlarz usług finansowych dzięki współpracy z Bankiem BGŻ BNP Paribas. Klienci mogą składać wnioski o kartę kredytową Carrefour Mastercard i korzystać z bankowości internetowej Pl@net Carrefour.

Carrefour Polska podjął współpracę z Bankiem BGŻ BNP Paribas i rozszerzył oraz unowocześnił swoją ofertę usług i produktów finansowych świadczonych w sklepach. Nowa oferta jest dostępna w punktach „Usługi finansowe” w hipermarketach Carrefour Polska, gdzie klienci mogą zapoznać się z korzyściami płynącymi z nowych rozwiązań i złożyć odpowiednie wnioski.

Nowe produkty finansowe udostępnione klientom Carrefour są nowoczesne, przejrzyste i przyjazne w obsłudze – powiedział Grzegorz Wazowicz, dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska. – Aby zagwarantować najwyższy poziom usług zdecydowaliśmy się na współpracę z Bankiem BGŻ BNP Paribas, z którym będziemy rozwijać wspólną ofertę dla klientów. Dzięki temu już teraz zyskują oni podwójnie – w promocjach Carrefour i programie lojalnościowym Banku. Karta Carrefour Mastercard wyposażona jest w usługę 3D Secure, gwarantującą bezpieczeństwo transakcji, oraz jest drukowana bezpośrednio w punktach ”Usługi finansowe” Carrefour. Nowa karta zapewni klientom swobodę podczas płacenia za zakupy oraz wsparcie w przypadku niezaplanowanych wydatków.

Carrefour Polska utrzymał swoje dotychczasowe promocje i dzięki karcie Carrefour Mastercard klienci mogą nadal korzystać z wielu atrakcyjnych promocji i premii. Posiadacze karty, którzy zrobią zakupy w sklepach Carrefour w poniedziałek lub piątek zyskają do 10 proc. wydanej kwoty w postaci e-bonu, z kolei na stacjach paliwowych Carrefour można codziennie zyskać premię do 2 proc. za zakupione paliwo. Dodatkowo mogą oni również skorzystać z rat 0 proc. na zakupy w Carrefour. Transakcje bezgotówkowe objęte są tzw. okresem bezodsetkowym. Oznacza to, że klienci mogą opłacić swoje zakupy ze środków przyznanych na karcie kredytowej i spłacić wykorzystany limit w dogodnej chwili, do 56 dni od daty dokonania transakcji w sklepie.

Nowością dla klientów jest możliwość zbierania punktów w programie lojalnościowym Banku BGŻ BNP Paribas – mamBONUS. Za każdą złotówkę opłaconą kartą Carrefour Mastercard jej posiadacz otrzyma punkty, które później będzie mógł wymienić na jedną z atrakcyjnych nagród.

Z myślą o klientach Carrefour Polska, Bank BGŻ BNP Paribas uruchomił dedykowaną platformę bankowości elektronicznej Pl@net Carrefour, pozwalającą na zarządzanie swoimi produktami finansowymi, a już wkrótce zostanie udostępniona także aplikacja mobilna Carrefour Moje Finanse.

Szczegółowe informacje o ofercie produktów i usług finansowych Banku BGŻ BNP Paribas są dostępne w punktach „Usługi finansowe” Carrefour i na stronie internetowej www.carrefour.pl.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                     

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.