nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Best Western Hotels&Resorts ze świątecznym bonusem dla członków Best Western Rewards

Sieć Best Western, jedna z największych rodzin hotelowych w świecie, w ramach swojego programu lojalnościowego przygotowała prezent dla podróżujących podczas okresu świąteczno-noworocznego.

Członkowie Best Western Rewards od teraz aż do 31 stycznia 2018 r. otrzymają Best Western Travel Card o wartości 10 dolarów za każdy pobyt w jednym z 4200 hoteli z portfolio sieci na całym globie. Dodatkowo, wszyscy goście należący do programu nadal mogą wykorzystać darmowy pobyt w jednym z obiektów funkcjonujących pod markami Best Western w Ameryce Północnej za 10 000 punktów BWR.

- Podróże w okresie świątecznym mogą być stresujące, a w niektórych przypadkach także kosztowne, dlatego cieszymy się przedstawiając zimową promocję, która może ułatwić je członkom Best Western Rewards – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President i Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts.

W ślad za tegorocznym odświeżeniem zasad systemu lojalnościowego, zimowa promocja Best Western to kolejny z benefitów i bonusów zapewnianych podróżującym przez Best Western Rewards.

W ramach wielokrotnie nagradzanego programu, sieć oferuje jeden z najszerszych pakietów korzyści w branży – punkty, które nigdy nie tracą ważności, szereg promocji oraz wyjątkową elastyczność w zakresie tego, na co członkowie wydają swoje punkty. Podróżujący z Best Western Rewards mogą  korzystać z szeregu opcji zniżkowych, w tym także całkowicie darmowych pobytów w obiektach sieci na całym świecie, bez dat wyłączonych z promocji. Dodatkowo, mają także dostęp do specjalnych cen – aż do 10% taniej za każdą noc – oraz noclegu bez żadnych opłat po osiągnięciu najwyższych statusów.

Program Best Western Rewards powstał w 1988 roku i był jednym z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej. Sieć cały czas pracuje nad zwiększaniem korzyści dla grona jego aktywnych użytkowników, które liczy już ponad 32 milionów osób. Członkostwo w programie jest całkowicie bezpłatne, a dołączenie do niego jest możliwe m.in. poprzez formularz online.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.