nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Hipermarket Carrefour otwiera się w Piotrkowie Trybunalskim

25.10.2017 | Carrefour Polska

25 października Carrefour Polska otworzył w Piotrkowie Trybunalskim swój nowy hipermarket. Oprócz znanych i sprawdzonych konceptów handlowych sieci, w nowym sklepie Carrefour wprowadził kolejne nowe rozwiązania i nowości produktowe. Nowy hipermarket na powierzchni blisko 3 000 m kw. zaoferuje ponad 30 000 produktów.

Nowy hipermarket Carrefour mieści się w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Słowackiego 123 i jest to sprawdzony koncept handlowy sklepu kompaktowego. Tym samym Carrefour Polska powiększył swoje portfolio wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce do 88 sklepów. Hipermarket oferuje klientom najbardziej różnorodny asortyment produktów na lokalnym rynku, wśród którego znaleźć można blisko 130 rodzajów warzyw i owoców pochodzących również od lokalnych dostawców i producentów. Dodatkowo, najbardziej wymagający klienci skorzystają z oferty działu „Kuchnie Świata” oraz działu produktów prozdrowotnych, w tym około 400 produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych, bez laktozy, a także produktów dla diabetyków. Przy wejściu do hipermarketu została zlokalizowana dodatkowo strefa gastronomiczna „Smacznie”, oferująca jedzenie na wynos. Szybką i sprawną obsługę klientów zapewni 10 stanowisk w linii kas, w tym kasa rodzinna, oraz blisko 100 pracowników. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 8-24 oraz w niedzielę w godzinach 8-21.

- Wprowadzając nowe rozwiązania i stale udoskonalając format hipermarketów, budujemy silną pozycję Carrefour na polskim rynku, a także nieprzerwanie dbamy o zainteresowanie klientów naszą ofertą. Przy każdej inwestycji ze szczególną dbałością podchodzimy do 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – przez bliskość w relacjach z klientami – mówi Gilles Ballot, Dyrektor BU Hipermarketów w Carrefour Polska. – Hipermarket w Piotrkowie Trybunalskim jest kolejnym sklepem wielkopowierzchniowym, który Carrefour otworzył w Polsce. Obiekt został zaprojektowany z troską o najwyższe zadowolenie i wygodę klientów - dodaje Gilles Ballot.

W sklepie dostępne są powstające na miejscu wyroby dojrzewalni wołowiny oraz własnej Wędzarni Carrefour. Dodatkowo, na specjalne życzenie klienta pracownik działu mięsnego może świeżo zmielić mięso. Natomiast z myślą o wszystkich miłośnikach piw Carrefour udostępnia szeroką gamę około 300 piw, w tym produkty regionalne pochodzące z Łodzi i Piotrkowa Trybunalskiego. Ponadto, miłośnicy win mogą skorzystać z podpowiedzi Elektronicznego Sommeliera, który wybierze odpowiedni produkt w zależności od okazji i oczekiwań klienta.

Wśród kilkudziesięciu tysięcy artykułów dostępnych w nowym hipermarkecie klienci znajdą również markę „Jakość z Natury Carrefour” oraz nowe produkty marki własnej, takie jak kawa Montmartre, pieluszki Nello. Uzupełnieniem oferty hipermarketu jest bogaty wybór produktów sezonowych, wśród których klienci znajdą najbardziej potrzebne towary w zależności od pory roku.

Ważną częścią oferty nowego hipermarketu jest również gwarancja najniższych cen, obejmująca między innymi produkty ze Zdrowej Półki. Dodatkowo, z okazji otwarcia hipermarketu w Piotrkowie Trybunalskim użytkownicy aplikacji Mój Carrefour skorzystają z 10% zniżki na całe zakupy.

W nowym hipermarkecie, mieszkańcy Piotrkowa Trybunalskiego i okolic będą mogli przystąpić również do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, będzie mogła skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek mogą otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Ponadto, użytkownicy aplikacji mobilnej „Mój Carrefour” będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych na wybrane produkty. Nowy hipermarket udostępni również usługę click & collect klientom sklepu internetowego Carrefour. Zamówione przez internet produkty niespożywcze będzie można odebrać na miejscu w sklepie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.