handel

Supermarket Carrefour z segmentu premium w Centrum Handlowym Wroclavia

17.10.2017 | Carrefour Polska

Carrefour otwiera drugi supermarket w segmencie premium we Wrocławiu, a jednocześnie jest to już piąty sklep w tym formacie otwarty w 2017 roku. Sklep zlokalizowany w nowoczesnym Centrum Handlowym Wroclavia oferuje prawie 16 tysięcy produktów oraz najnowsze rozwiązania handlowe.

Nowy supermarket jest zlokalizowany na ul. Suchej 1, w bezpośrednim sąsiedztwie wielu linii autobusowych i tramwajowych oraz dworca kolejowego Wrocław Główny, a centrum handlowe jest zintegrowane z dworcem autobusowym PKS. Klienci sklepu będą mogli skorzystać z hali sprzedaży o powierzchni 1 500 mkw., zaprojektowanej według najnowocześniejszych trendów handlowych, których celem jest stałe podnoszenie zadowolenia klientów z zakupów. Supermarket otwarty jest od poniedziałku do soboty w godz. 8-21, a w niedzielę w godz. 9-21. W sklepie zostało zatrudnionych prawie 30 osób.

- Nasz najnowszy supermarket z segmentu premium na pierwszym miejscu stawia wysoką jakość produktów i obsługi klientów. Sklep w Centrum Handlowym Wroclavia został tak zaprojektowany, aby spędzony w nim czas był przyjemnością, a zakupy komfortowe – powiedział Philippe Chauvel, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska. – Udało nam się to osiągnąć dzięki nowoczesnym konceptom handlowym oraz bogatemu asortymentowi. Wierzę, że stanie się on jednym z ulubionych miejsc na zakupy dla wrocławian.

Różnorodność i świeżość są najważniejszymi cechami nowego supermarketu. Klienci odnajdą, między innymi, szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnej strefie „Targ Świeżości” dostępnych jest ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, warzywa i owoce bio, jak również wiele wysokiej jakości regionalnych produktów, pochodzących od lokalnych producentów i rolników. Dodatkowo, w sprzedaży znalazły się również świeże ryby oraz selekcja owoców morza.

Szeroki asortyment produktów spożywczych obejmuje także produkty dedykowane osobom szczególnie dbającym o zdrowie. W specjalnej strefie zdrowia klienci znajdą m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu. Asortyment uzupełnia szeroki wybór produktów dostępnych na wagę.

W ofercie supermarketu znalazł się również bogaty wybór produktów lokalnych, znanych w całym Wrocławiu, Dolnym Śląsku, a także pochodzących z różnych regionów Polski. Dodatkowo, dla klientów szukających najwyższej jakości, powstała oferta wołowiny dojrzewającej, która produkowana jest na miejscu w specjalnej dojrzewalni. Wybór mięs i wędlin uzupełniają produkty Naszej Wędzarni, które powstają w wędzarniach Carrefour na podstawie wyjątkowych receptur.

W supermarkecie nie zabrakło również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci mogą kupić też liczne produkty z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia – dostępne wyłącznie na półkach sklepów Carrefour w Polsce. Co więcej, klienci nowego sklepu Carrefour Wroclavia będą mieli możliwość zakupu świeżo wyciskanego na miejscu soku z pomarańczy oraz soku z jabłek „Jakość z Natury”.

Klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą samodzielnie sprawdzić cenę produktu, przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Ponadto, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w supermarkecie Carrefour. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.