handel technologie

Najlepszy sprzęt do grania dostępny w Carrefour

04.10.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska stale rozwija swoją ofertę produktów pozaspożywczych. W ofercie sklepu internetowego eCarrefour.pl znajduje się już ponad 350 pozycji z kategorii komputerów, konsol oraz gier. Teraz Carrefour, wraz ze swoją ofertą skierowaną do graczy, pojawi się na targach Poznań Game Arena.

Poznań Game Arena to największe w Polsce targi gier komputerowych i rozrywki multimedialnej organizowane od 2004 roku. Tegoroczna edycja, która odbędzie się 6-8 października na Terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, zaoferuje miłośnikom gier atrakcje w 10 pawilonach, turnieje esportowe oraz liczne stanowiska do grania.

W samym sercu hali nr 5 PGA powstanie partnerskie stoisko Carrefour oraz MODECOM. Na przestrzeni 1000 m2 odwiedzający będą mogli zapoznać się i zakupić sprzęt MODECOM z elitarnej serii Volcano Gaming. Dzięki Carrefour w sprzedaży znajdą się obudowy komputerowe, klawiatury mechaniczne, myszy, zasilacze komputerowe i wiele innych produktów w atrakcyjnych cenach. Dodatkową atrakcją dla fanów piłki nożnej będą licencjonowane produkty PZPN, a czas dodatkowo umili im strefa wolnego grania oraz specjalna niespodzianka dla odwiedzających.

Dodatkowo, w dniach 6-8 października klienci sklepów stacjonarnych i internetowych Carrefour będą mogli skorzystać ze specjalnej 20% zniżki na zakup produktów MODECOM, którą będzie można wygenerować za pomocą aplikacji Mój Carrefour. W ten sposób każdy gracz będzie mógł wzbogacić swoje stanowisko o sprzęt wysokiej jakości.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.