sport media/marketing/reklama

Carrefour został po raz pierwszy sponsorem 11. PZU Biegu Trzech Kopców

28.09.2017 | Carrefour Polska

11. PZU Bieg Trzech Kopców to bardzo popularna impreza biegowa, której sponsorem po raz pierwszy został Carrefour Polska. Wydarzenie to wpisuje się w kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która promuje zdrowy styl życia i aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników sieci handlowej. 11. PZU Bieg Trzech Kopców odbędzie się już w najbliższą niedzielę.

W ramach sezonu biegowego 2017, Carrefour zwiększa swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń biegowych w Krakowie. Sieć została po raz pierwszy sponsorem 11. PZU Biegu Trzech Kopców. Jedynego w Polsce biegu górskiego, którego trasa wiedzie przez centrum dużego miasta. Uczestnicy wydarzenia mają do pokonania 13-kilometrowy dystans, pomiędzy trzema krakowskimi kopcami – Krakusa, Kościuszki i Piłsudskiego. Impreza ta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, gdyż trasa biegu jest bardzo malownicza, można na niej podziwiać nie tylko znane na całym świecie zabytki Krakowa, ale również piękne widoki.

W tym roku, w ramach kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia” wsparliśmy kilka popularnych wydarzeń sportowych, m.in. zostaliśmy sponsorem głównym Tour de Pologne, którego start również odbył się w Krakowie. To dla nas bardzo ważne miasto, które ma duży, nie tylko sportowy potencjał. Cieszę się, że Carrefour został sponsorem 11. PZU Biegu Trzech Kopców. Wydarzenie to jest bardzo popularne wśród biegaczy, jest ono profesjonalnie zorganizowane oraz doskonale wpisuje się w nasze działania mające na celu promocję zdrowego stylu życia – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Carrefour, jako sponsor 11. PZU Biegu Trzech Kopców, przygotował dla biegaczy i kibiców wiele sportowych atrakcji. Na stoisku firmy, zlokalizowanym obok mety biegu na Kopcu Piłsudskiego, każdy będzie mógł delektować się smakiem aromatycznej kawy Montmartre, a także będzie miał możliwość wypróbowania ogromnego koła do biegania i wygrania drobnych upominków od sieci handlowej. Na stoisku dostępna będzie strefa relaksu, a także wiele animacji dla dorosłych i dzieci. Carrefour nie zapomniał także o swoich biegających pracownikach, którym zapewnił pakiety startowe.

Warto dodać, że oprócz wspierania imprez biegowych, Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” sieć handlowa organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia”, którego trzecia edycja rozpocznie się już za kilkanaście dni. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.