handel media/marketing/reklama

MAKRO Polska partnerem Gault&Millau Tour 2017

Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, jakie MAKRO Polska prezentowało na swoim stoisku na Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie. Na laureatów i uczestników czekały karty klienta MAKRO ze specjalnymi ofertami.

Gault&Millau Tour 2017 to cykl spotkań, na których wręczane są nagrody dla najlepszych szefów kuchni w danym regionie. W Warszawie wyróżniono szefów z Polski Centralnej i Lubelszczyzny, z w Poznaniu – z Wielkopolski, Ziemi Lubuskiej i Dolnego Śląska, w Krakowie – z Małopolski, Podkarpacia i Bieszczad, a w Sopocie – z Pomorza, Kujaw, Warmii, Mazur i Podlasia. Partnerem Gault&Millau Tour była sieć hurtowni MAKRO Polska, która na wszystkich czterech spotkaniach zaprezentowała stoisko z najnowszymi trendami w świecie kulinariów i gastronomii. Trendy takie, jak: narracyjność jedzenia, prospołeczność restauracji czy korzystanie z dóbr pola i łąki ilustrowały produkty z oferty MAKRO: ser burrata, pachnotka, rukiew  wodna, kwiaty jadalne, cantucci. Więcej informacji goście mogli czerpać z „Trend Booków” wydanych przez MAKRO Polska specjalnie dla klientów z branży gastronomicznej.

Na spotkaniach przyznano nagrody w pięciu kategoriach: Szef Roku, Szef Jutra, Młody Talent, Kobieta Szef, Szef Kuchni Tradycyjnej. Wyróżnieni szefowie kuchni mogli przygotować dla gości swoje popisowe dania. W Poznaniu Dawid Szkudlarek (Młody Talent) zaprezentował ogony cielęce z marynowaną szalotką i młodym ziemniakiem, Daniel Myśliwiec (Szef Jutra, Kraków) – wędzonego karpia ze słoniną z mangalicy, wędzoną aronią, siemieniem lnianym, pistacjami i piklowaną cebulą, a Olga Lompa (Kobieta Szef, Sopot) – gęś sous-vide na puree z portulaką i jarmużem oraz sosem z karmelizowanej pigwy i musem z aronii. MAKRO Polska dostarczyło wysokiej jakości produkty do przygotowania powyższych potraw, inspirowanych najnowszymi trendami. Sieć hurtowni ufundowała również welcome drinki dla gości oraz przekazała laureatom i uczestnikom spotkań specjalne karty na zakupy w swoich halach z dedykowanymi ofertami i promocjami.

Gault&Millau Tour mają na celu integrowanie środowiska gastronomicznego, tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń oraz poznania regionalnych smaków. Natomiast 27 listopada w Filharmonii Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu odbędzie się gala, na której zostaną wręczone nagrody najlepszym szefom kuchni w Polsce.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie