nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
"Made in Poland" podbija świat!
W zalewie produktów made in China przestaliśmy dostrzegać, jak wiele wysokiej jakości towarów produkowanych jest w Polsce. Ubrania, buty, słodycze i kosmetyki – to tylko część tego, co zagranicznym rynkom oferują firmy z nad Wisły.
– Czy największej dumy nie odczuwamy przypadkiem wtedy, gdy o Polakach, polskich firmach i produktach staje się głośno na całym świecie? Oczywiście, że tak! Narodowe ego rośnie wtedy do rozmiarów XXL i zgodnie chwalimy się, że coś jest „made in Poland” – mówi Marcin Kasprzak, redaktor naczelny miesięcznika „Logo”. – Historie polskich firm, marek i idei zebraliśmy w raporcie „Made in Poland” opublikowanym we wrześniowym numerze magazynu – dodaje.
Co drugi krem wyprodukowany w Polsce trafia za granicę
Jesteśmy szóstym największym eksporterem kosmetyków w Europie. Najpopularniejsze są kremy, balsamy i lakiery do paznokci. Dyplomaci wykorzystują je jako prezenty (choć nadal prym wiodą płyty z muzyką Chopina), a Koreańczycy korzystają z nich na co dzień – zwłaszcza mężczyźni.
Polska odzież podbija świat
Codzienna, elegancka i sportowa – w każdej z tych kategorii polscy producenci odzieży wyróżniają się na europejskich rynkach. Marki z nad Wisły otwierają swoje butiki nie tylko w Rosji i na Ukrainie, ale również w Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie.
Polskimi pociągami przejedziesz pół Europy…
Zakłady PESA produkują tramwaje i pociągi, którymi poruszamy się nie tylko po Polsce, ale i po Europie. Nowoczesne składy wyprodukowane w Bydgoszczy jeżdżą po torach Ukrainy, Włoch i Rumunii. Już niedługo wjadą też do Niemiec – fabryka realizuje zamówienie na dostawę 470 pociągów dla Deutsche Bahn.
…a polskim jachtem przepłyniesz morza świata
95 proc. produkcji polskich jachtów trafia za granicę – do Holandii, Skandynawii i krajów Zatoki Perskiej. Najczęściej są to łodzie motorowe o długości do 9 metrów. Jesteśmy europejskim liderem produkcji w tej kategorii.
Więcej na temat polskich produktów, marek i idei eksportowych przeczytasz we wrześniowym numerze „Logo”.
informacje o firmie
„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.
informacje o firmie
„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.