nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Strefa restauracyjna w Galerii Gryf już dostępna

04.09.2017 | Carrefour Polska

Z początkiem września do dyspozycji klientów szczecińskiej Galerii Gryf oddana została nowoczesna strefa restauracyjna. Jej wydzielenie jest pierwszym efektem remodelingu, który rozpoczął się w czerwcu br. Właścicielem i zarządcą obiektu jest Carrefour Polska.

Współcześni klienci poszukują w galeriach handlowych już nie tylko atrakcyjnej oferty handlowej, lecz także przestrzeni sprzyjającej spotkaniom towarzyskim. Dlatego dla Carrefour Polska – właściciela i zarządcy Galerii Gryf w Szczecinie – niezwykle istotne stało się zaaranżowanie w obiekcie miejsca sprzyjającego takim aktywnościom.

Od 1 września klienci szczecińskiego obiektu mogą korzystać z nowoczesnej, komfortowej i zaprojektowanej zgodnie z najnowszymi trendami przestrzeni gastronomiczno-wypoczynkowej. Na powierzchni ponad 300 mkw. znaleźć można lokale takie, jak Berlin Donner Kebab, Kuchnia Pekin czy Bistro Express.

Oddanie strefy food court do dyspozycji klientów to pierwszy efekt remodelingu, jaki prowadzony jest w obiekcie od czerwca br. W tym roku modernizacji poddane zostaną także pasaże (wymienione zostaną płytki, sufity i oświetlenie oraz elementy małej architektury), toalety i pokój rodzica z dzieckiem. Odnowione zostaną również portale wejściowe i fasada całego obiektu. Ponadto usprawniony zostanie wyjazd ze stacji benzynowej, dzięki czemu dojazd do galerii będzie dla zmotoryzowanych klientów bardziej dogodny. Zakończenie wszystkich prac zaplanowane jest na koniec 2017 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.