nowe produkty/usługi handel internet

Pełnia świeżości na eCarrefour.pl

03.08.2017 | Carrefour Polska

Produkty świeże uzupełniły ofertę prawie 16 000 produktów spożywczych obecnych w ofercie eCarrefour.pl. Oferta jest dostępna aktualnie dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic.

Klienci sklepu internetowego eCarrefour.pl mogą robić zakupy spożywcze po wprowadzeniu do sprzedaży prawie 450 produktów z takich kategorii jak: warzywa i owoce, ryby pakowane, pieczywo, wędliny i sery krojone, a w najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się również mięso. Łącznie już ponad 1,7 mieszkańców Warszawy osób może zamawiać produkty spożywcze, a docelowo dostawy obejmą również pozostałe największe miasta Polski. Powiększenie oferty o artykuły spożywcze oraz systematyczne zwiększanie zasięgu usług dostawy do domu oraz click&collect jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów sieci handlowych.

- Produkty świeże w eCarrefour.pl to ostatni etap uzupełniania oferty naszego sklepu internetowego. Od teraz nasi klienci mogą zrobić pełne zakupy spożywcze i znajdą to, czego potrzebują – mówi Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska. – W przyszłości będziemy powiększać zasięg usługi oraz liczbę i różnorodność dostępnych produktów, dzięki czemu nasza pozycja na rynku internetowych sklepów spożywczych będzie stale rosnąć.

Zakupy spożywcze na eCarrefour.pl dają klientowi możliwość odbioru osobistego w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie lub wybór preferowanego terminu dostawy do domu. W zależności od dostępności można wybierać spośród dwugodzinnych zakresów, przy czym istnieje również możliwość otrzymania zakupów jeszcze tego samego dnia. Koszt dostawy zakupów: o wartości powyżej 100 zł jest darmowy; o wartości między 50 a 100 zł wynosi 9,90 zł; o wartości do 50 zł - 19,90 zł. Koszty będą mogły ulegać zmianie i będą zależne od okresów i czasu dostawy. Towar do klienta dostarcza, wraz z wnoszeniem, kierowca.

Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu. Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje również atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupionych towarów przemysłowych, może zwrócić zamówienie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.