nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości

Carrefour inwestuje w Białej Podlaskiej

31.07.2017 | Carrefour Polska

Już wkrótce Carrefour Biała Podlaska poddany zostanie rozbudowie oraz remodelingowi. W wyniku zaplanowanych prac obiekt handlowy zyska ponad 2 tysiące mkw. dodatkowej przestrzeni handlowej. Trwa już procedura wyboru generalnego wykonawcy inwestycji. 

Wiele zmian czeka w tym roku centrum handlowe w Białej Podlaskiej. Obiekt, którego zarządcą i właścicielem jest Carrefour Polska, przejdzie bowiem rozbudowę oraz modernizację.

W wyniku zaplanowanych prac pasaż handlowy zyska 1430 mkw. dodatkowej powierzchni. O kolejne 670 mkw. zwiększy się natomiast powierzchnia hipermarketu Carrefour. W ramach inwestycji przeprowadzony zostanie również remodeling obiektu. Odnowione zostaną pasaż handlowy, toalety oraz pokój rodzica z dzieckiem. Pracom towarzyszyć będzie proces rekomercjalizacji, w wyniku którego centrum zyska nowe, ciekawe marki.

Obecnie trwa przetarg, w wyniku którego pod koniec 3. kwartału wyłoniony zostanie generalny wykonawca inwestycji. Za projekt rozbudowy odpowiada firma Tremend, wybrana przez Carrefour Polska w marcu br. Rozpoczęcie prac planowane jest na przełomie września i października, zaś ich zakończenie na początek 2018 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.