wydarzenia handel sport

Wystartował 74. Tour de Pologne z Carrefour Polska

29.07.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, żółtą koszulkę „Klasyfikacji Generalnej Carrefour” wręczy w tym roku na 7 etapach wyścigu, a zwycięzcy całego wydarzenia przekaże nagrodę w wysokości 25 000 pln. Sieć przygotowała także wiele atrakcji dla kibiców, zarówno na startach jak i na metach poszczególnych etapów.

 Dzisiaj (29 lipca br.) w Krakowie wystartował 74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska. Tegoroczny wyścig to aż 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour, która przygotowała na trasie wiele sportowych atrakcji podczas całego wyścigu.

 Tour de Pologne „Z miłości do Zdrowia”

- Carrefour na świecie od lat wspiera najważniejsze wyścigi kolarskie takie jak m.in. hiszpańska La Vuelta czy słynny Tour de France. Poprzez wsparcie wydarzeń sportowych, pragniemy zachęcić Polaków do większej aktywności fizycznej oraz do dbania o zdrowie. Od kilku lat realizujemy kampanię „Z miłości do Zdrowia”, oferując naszym klientom szeroką gamę produktów istotnych w zdrowym odżywianiu i komponowaniu zbilansowanej diety. Angażujemy się w popularne wydarzenia sportowe, które cieszą się dużą popularnością wśród naszych pracowników i klientów. Tytuł Sponsora Głównego tegorocznego Tour de Pologne, potwierdza jak ważną wartością dla Carrefour jest zdrowie – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes i Dyrektor Generalny Carrefour Polska.

 Miasteczkach Kibica Carrefour

Zaangażowanie w promocję zdrowia Carrefour będzie promować w Miasteczkach Kibica, w następujących miejscowościach: Kraków, Tarnowskie Góry, Katowice, Jaworzno, Szczyrk, Zawiercie, Zabrze, Nagawczyna, Rzeszów, Wieliczka, Zakopane i Bukowina Tatrzańska. Na odwiedzających czeka tam mnóstwo atrakcji m.in. rowerki spiningowe, porady dietetyczne, warsztaty rowerowe, rower stacjonarny zsynchronizowany z wirtualną trasą na ekranie, park trampolin i wiele innych. Nie zabraknie też oczywiście ciekawych konkursów, gdzie do wygrania będą kolarskie gadżety od Carrefour.

 „Wyścig po zdrowie” w sklepach Carrefour i w intrenecie

Carrefour Polska prowadzi także zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. W ramach oferty „Wyścig po zdrowie” w sklepach w całej Polsce klienci mogą liczyć na specjalne promocje obejmujące produkty ważne w chorobach dietozależnych i atrakcyjne konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour. W sklepach znajdują się dedykowane materiały POS, a w mediach online pojawił się spot 360 stopni, który w innowacyjny sposób przedstawia manifest kampanii, zapraszając użytkowników do interakcji. Ponadto, na stronie internetowej carrefour.pl oraz w mediach społecznościowych przygotowano wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, a także aktualnych informacji na temat atrakcji w Miasteczkach Kibica Carrefour w każdym z miast wyścigu. Natomiast na kanale YouTube publikowane będą filmy pokazujące wyścig „od kuchni” i zaangażowanie Carrefour w organizację imprezy. Dla najwierniejszych kibiców Tour de Pologne organizatorzy przygotowali konkurs z mediami lokalnymi, w których do wygrania są zestawy produktów Carrefour oraz gadżety do kibicowania.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.