handel sport zainteresowania/hobby
Carrefour zaprasza do Miasteczka Kibica Tour de Pologne w Jaworznie
Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, przygotował dla kibiców na trasie popularnego wyścigu Tour de Pologne mnóstwo sportowych atrakcji. Już 31 lipca będą mogli się o tym przekonać mieszkańcy Jaworzna i okolic.
Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w 74. Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom, jak ważną wartością dla firmy jest zdrowie. Sieć handlowa swoje zaangażowanie w promocję aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania będzie prezentować w Miasteczkach Kibica Carrefour, gdzie na wszystkich odwiedzających czeka mnóstwo atrakcji.
31 lipca od godziny 13:00 Carrefour zaprasza wszystkich mieszkańców Jaworzna i okolic do odwiedzenia atrakcyjnego Miasteczka Kibica Carrefour na Rynku Głównym (Plac Świętego Jana). Firma przygotowała wiele atrakcji w swoich Miasteczkach Kibica Carrefour, odwiedzający znajdą tam m.in.: puzzle, poczęstunek, rowery typu plum bike, rowerki stacjonarne, zabawy dla najmłodszych, konkursy sportowe z nagrodami. Wstęp do Miasteczka Kibica Carrefour jest bezpłatny.
Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Ma ona na celu m.in.: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukowanie Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.
74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska, wystartował 29 lipca w Krakowie. Tegoroczny wyścig to aż 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour Polska, która zachęca kibiców do wspólnej zabawy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.