nowe produkty/usługi handel

Mole Mole wśród najemców Carrefour

27.07.2017 | Carrefour Polska

Nowy koncept sklepu Grupy Empik – księgarnia Mole Mole – dołączyła do grona najemców białostockiej Galerii Zielone Wzgórze. Z kolei w gdańskiej Galerii Morena wkrótce zostanie otwarty salon Empik. Za komercjalizację obu obiektów odpowiada ich właściciel i zarządca – Carrefour Polska.

Oferta obecnie modernizowanej i poddanej rekomercjalizacji Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku jest konsekwentnie wzbogacana o nowe marki. W lipcu właściciel i zarządca obiektu – Carrefour Polska – podpisał umowę najmu z Grupą Empik. W galerii wdrożony zostanie najnowszy format sklepów Grupy – kameralna księgarnia Mole Mole.

Mole Mole to zupełnie nowy koncept sklepu wykreowany w ramach naszej Grupy. To małe, przytulne i jednocześnie nowoczesne księgarnie. Są przyjazne pasjonatom czytania, wyróżniają się ciekawą architekturą oraz wystrojem. Od początku maja realizujemy dynamiczną ekspansję Mole Mole. Cieszymy się, że dzięki obecności w Galerii Zielone Wzgórze mieszkańcy Białegostoku będą mieć dostęp do szerokiego wyboru nowości wydawniczych –  mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.

W lokalu o powierzchni 157 mkw. miłośnicy dobrej literatury znajdą atrakcyjny wybór tytułów z literatury polskiej i zagranicznej, biografie, reportaże oraz poradniki. Mole Mole w Galerii Zielone Wzgórze zaoferuje również akcesoria do pakowania i wybór najbardziej popularnych artykułów piśmienniczych.

Carrefour Polska podpisał z Grupą także umowę najmu na lokal w gdańskiej Galerii Morena. Na przełomie września i października do dyspozycji klientów oddany zostanie salon Empik.

Cieszymy się, że ofertę naszego obiektu już wkrótce wzbogaci jedna z najlepiej rozpoznawalnych w Polsce marek. Jestem przekonany, że różnorodny i szeroki asortyment salonu Empik odpowie na potrzeby klientów Galerii Morena – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Na powierzchni 179 mkw. dostępna będzie bogata oferta książek z różnych dziedzin, prasy, płyt, filmów, gier multimedialnych, a także artykułów papierniczych, kreatywnych, zabawek oraz gier planszowych. W salonie będzie można także zakupić bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.