sport styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Renata Jaszczuk dołącza do grupy ambasadorów programu „Nestlé Porusza Polskę!”

27.07.2017 | Nestlé Polska S.A.

Renata Jaszczuk swoją przygodę ze sportem rozpoczęła wraz ze startem ubiegłorocznej edycji programu “Nestlé Porusza Polskę!” Do zmiany dotychczasowego trybu życia skłoniły ją postępujące problemy zdrowotne, wynikające z siedzącego charakteru pracy i zbyt małej ilości ruchu. Dolegliwości sukcesywnie malały wraz z kolejnymi treningami. Dziś Renata za cel stawia sobie przede wszystkim utrzymanie przez długie lata dobrego zdrowiu i kondycji. Jako ambasadorka programu "Nestlé porusza Polskę", wraz z innymi pracownikami Nestlé, wspiera zdrowy i pogodny styl życia.

Kiedy organizm coraz częściej wysyłał niepokojące sygnały, Renata Jaszczuk postanowiła wprowadzić zmiany w swoim życiu. Rozpoczęła regularne ćwiczenia na siłowni i zaczęła uczestniczyć w zajęciach fitness. Praca pod okiem trenera personalnego zaowocowała wzmocnieniem organizmu. Co najważniejsze, dolegliwości spowodowane siedzącym trybem życia, zaczęły stopniowo ustępować.

Jak sama przyznaje, nie uprawia sportu dla osiągnięć. – Dla mnie sport to przede wszystkim najlepszy sposób na zniwelowanie nieprzyjemnych konsekwencji współczesnego trybu życia. Aktywność fizyczna jest ważna zwłaszcza u osób, które spędzają wiele godzin, siedząc przy biurku czy za kierownicą samochodu. Nigdy nie byłam specjalną fanką sportu. Sytuacja zmieniła się, gdy zaczęłam odczuwać dolegliwości kręgosłupa. Po wizycie u lekarza i konsultacjach rozpoczęłam treningi na siłowni pod opieką trenera, który wytłumaczył mi, jak wykonywać poszczególne ćwiczenia, aby moje mięśnie się wzmocniły, a dolegliwości ustały. – tłumaczy.

Poza oczywistymi zaletami regularnego uprawiania sportu, takimi jak poprawa sylwetki i zmiana składu ciała, aktywność fizyczna jest dobrym sposobem na obniżenie poziomu złego cholesterolu w organizmie oraz przyczynia się do lepszego snu. Renata Jaszczuk zwraca jednak uwagę, jak trudno jest zrobić pierwszy krok, mimo świadomości pozytywnych skutków regularnych ćwiczeń. Warto jednak zacząć – jak przyznaje - po pewnym czasie nie wyobrażała już sobie tygodnia bez regularnych treningów. Z czasem do wykonywanych ćwiczeń ambasadorka dołączyła dodatkowe elementy, takie jak trening siłowy ze sztangami, ćwiczenia na trampolinach, crossfit i ćwiczenia na siłowniach plenerowych. Jest to nie tylko dobry sposób na zachowanie zdrowia, ale również niesamowita zabawa, sposób na rozładowanie stresu oraz nawiązanie nowych znajomości. Dzięki programowi "Nestlé porusza Polskę" rozpoczęcie regularnych ćwiczeń jest jeszcze prostsze – siłownie plenerowe są dostępne dla wszystkich, a różnorodność urządzeń pozwala na dobranie ćwiczeń pod kątem indywidualnych predyspozycji trenujących.

O programie

„Nestlé Porusza Polskę” to jeden z programów Nestlé, dzięki któremu firma realizuje swój cel: podnoszenie jakości życia i dążenie do lepszej przyszłości oraz wspiera zdrowy i aktywny styl życia. W ramach programu „Nestlé porusza Polskę” w ubiegłym roku firma wybudowała aż 16 siłowni na świeżym powietrzu, po jednej w każdym województwie. Obiekty zostały wyposażone w profesjonalne sprzęty, umożliwiające wykonywanie różnych ćwiczeń. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 kompleksów w gminach wybranych w głosowaniu zakończonym 30 czerwca br. Jego wyniki dostępne są na stronie NestlePorusza.pl.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.