wydarzenia handel internet kultura/sztuka/rozrywka

Carrefour Polska sponsorem głównym See Bloggers - największego festiwalu twórców internetowych w Polsce!

19.07.2017 | Carrefour Polska

Carrefour został głównym sponsorem strefy kulinarnej See Bloggers - festiwalu, który zgromadzi w tym roku 1500 najbardziej znanych i najszybciej rozwijających się polskich twórców internetowych, w tym m.in. Red Lipstick Monster, Jasona Hunta czy Łukasza Jakóbiaka. Rozwój współpracy z influencerami to jeden z kluczowych elementów poszerzania zasięgu i oddziaływania marki Carrefour w Internecie, promocji zdrowego stylu życia oraz innowacji technologicznych wdrażanych przez sieć w polskim handlu.

Tegoroczny festiwal See Bloggers będzie jednym z największych w historii. Na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 22-23 lipca br. w Gdyni, przyjedzie 1500 twórców internetowych z całej Polski, aby dyskutować, edukować i promować blogosferę, vlogosferę oraz działania generujące wartościowy i angażujący content w Internecie.

Carrefour podczas See Bloggers koncentrować się będzie na budowaniu i rozwijaniu relacji z influencerami, promując swoje kluczowe tegoroczne inicjatywy z zakresu dobrej kuchni i ucztowania, zdrowia, sportu oraz innowacji i nowych technologii. W ramach strefy kulinarnej, której sieć jest głównym partnerem, zorganizowane zostaną m.in. warsztaty nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz bitwy blogerskie, które poprowadzi jeden ze współautorów książki kucharsko-lifestylowej Carrefour, pt. „Z miłości do smaku”, szef kuchni restauracji La Brasserie Moderne – Maciej Majewski. Na miejscu prowadzone będą również działania dotyczące 74. Tour de Pologne, który startuje już 29 lipca. Carrefour jest w tym roku Głównym Sponsorem wyścigu.

Obecność marki Carrefour na See Bloggers to również okazja do współpracy z influencerami przy wdrożeniach czterech projektów z zakresu nowych technologii, które Carrefour realizuje w 2017 roku, w tym: Skan&Go, usługi zakupów sąsiedzkich „Sąsiatki” czy projektów Marketplace oraz inkubatora technologicznego C4 Retail Lab. Celem tych inicjatyw jest zmiana sposobu myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta, a zaangażowanie blogerów szansą na dotarcie i skuteczniejszą popularyzację tych nowoczesnych rozwiązań wśród polskich konsumentów.

Partnerem tytularnym festiwalu See Bloggers jest miasto Gdynia.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.