wydarzenia handel internet kultura/sztuka/rozrywka
Carrefour Polska sponsorem głównym See Bloggers - największego festiwalu twórców internetowych w Polsce!
Carrefour został głównym sponsorem strefy kulinarnej See Bloggers - festiwalu, który zgromadzi w tym roku 1500 najbardziej znanych i najszybciej rozwijających się polskich twórców internetowych, w tym m.in. Red Lipstick Monster, Jasona Hunta czy Łukasza Jakóbiaka. Rozwój współpracy z influencerami to jeden z kluczowych elementów poszerzania zasięgu i oddziaływania marki Carrefour w Internecie, promocji zdrowego stylu życia oraz innowacji technologicznych wdrażanych przez sieć w polskim handlu.
Tegoroczny festiwal See Bloggers będzie jednym z największych w historii. Na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 22-23 lipca br. w Gdyni, przyjedzie 1500 twórców internetowych z całej Polski, aby dyskutować, edukować i promować blogosferę, vlogosferę oraz działania generujące wartościowy i angażujący content w Internecie.
Carrefour podczas See Bloggers koncentrować się będzie na budowaniu i rozwijaniu relacji z influencerami, promując swoje kluczowe tegoroczne inicjatywy z zakresu dobrej kuchni i ucztowania, zdrowia, sportu oraz innowacji i nowych technologii. W ramach strefy kulinarnej, której sieć jest głównym partnerem, zorganizowane zostaną m.in. warsztaty nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz bitwy blogerskie, które poprowadzi jeden ze współautorów książki kucharsko-lifestylowej Carrefour, pt. „Z miłości do smaku”, szef kuchni restauracji La Brasserie Moderne – Maciej Majewski. Na miejscu prowadzone będą również działania dotyczące 74. Tour de Pologne, który startuje już 29 lipca. Carrefour jest w tym roku Głównym Sponsorem wyścigu.
Obecność marki Carrefour na See Bloggers to również okazja do współpracy z influencerami przy wdrożeniach czterech projektów z zakresu nowych technologii, które Carrefour realizuje w 2017 roku, w tym: Skan&Go, usługi zakupów sąsiedzkich „Sąsiatki” czy projektów Marketplace oraz inkubatora technologicznego C4 Retail Lab. Celem tych inicjatyw jest zmiana sposobu myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta, a zaangażowanie blogerów szansą na dotarcie i skuteczniejszą popularyzację tych nowoczesnych rozwiązań wśród polskich konsumentów.
Partnerem tytularnym festiwalu See Bloggers jest miasto Gdynia.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.