wydarzenia media/marketing/reklama

Marta Czartoryska – Żak odchodzi z Wirtualnej Polski

Marta Czartoryska – Żak pełniła funkcję wiceprezes ds. marketingu od 2014 roku. Uczestniczyła w budowaniu i wdrożeniu strategii marketingowej marek należących do portfolio Wirtualnej Polski.  Była twórcą rebrandingu WP i pomysłów na kampanie reklamowe #dziejesiewpolsce, które zostały wielokrotnie wyróżnione i nagrodzone, między innymi Grand Prix konkursu EFFIE 2015 oraz Złotym Effie w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” .

„Dziękuję Marcie za te 3 intensywne lata, i wysoko postawioną wizerunkową poprzeczkę dla marki Wirtualnej Polski. Będziemy dalej konsekwentnie realizować kierunek, który wyznaczyła” – powiedział Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.

Obowiązki  Marty Czartoryskiej – Żak przejmuje Joanna Pawlak, wiceprezes ds. sprzedaży.

 

 

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie