wydarzenia handel sport

Carrefour partnerem Wyścigu kolarskiego Warszawa-Łódź

28.06.2017 | Carrefour Polska

Carrefour promuje aktywny styl życia wśród swoich klientów i zachęca do aktywności fizycznej. W niedzielę 2 lipca odbędzie się Międzynarodowy Wyścig Kolarski EXPO 2022 Warszawa-Łódź, którego Carrefour jest partnerem. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe to element kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez sieć.

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej. Realizując ten cel, sieć została partnerem tegorocznej edycji Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego EXPO 2022 Warszawa-Łódź, organizowanego przez Okręgowy Związek Kolarski w Łodzi. Kolaże, którzy wezmą udział w zmaganiach 2 lipca, wystartują w Nadarzynie pod Warszawą. Przejadą 150 km na trasie Żywradów, Łowicz, Głowno, Stryków, Łódź. Wyścig zakończy się na Torze Kolarskim KS Społem Łódź.

Na torze kolarskim w Łodzi planowane są dodatkowe atrakcje dla zawodników i fanów jazdy na rowerze. Obędą się m.in. Torowe Mistrzostwa Polski na rowerach miejskich, wyścigi dzieci o Puchar Prezydenta miasta Łodzi, czy polówka, czyli kino rowerowe pod gwiazdami. Odbędzie się również piknik ekologiczny – Eko Łódź Czyste Miasto.

Hipermarkety Carrefour w Łodzi zorganizują na pikniku specjalne stoisko „Z miłości do Zdrowia”, na którym będzie można dowiedzieć się, jak powinny odżywiać się osoby aktywnie fizyczne, pracownicy biurowi, ale też osoby mające trudności z utrzymaniem prawidłowej wagi. Ponadto, przedstawiciele Carrefour zaserwują lekkie sałatki przygotowane ze świeżych owoców z oferty sklepów sieci.

Warto dodać, że Carrefour kładzie nacisk na promocję sportu. Sieć jest sponsorem głównym 74. Tour de Pologne. Wspiera również maratony i półmaratony w Warszawie, Gdańsku, Krakowie oraz wydarzenia sportowe, w które sklepy włączają się regionalnie.  Dodatkowo, w ramach promocji zdrowia, w sklepach Carrefour dostępna jest szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród aż 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.