nowe produkty/usługi internet technologie ekonomia/biznes/finanse
Autoryzacja mobilna w ING
ING Bank Śląski wprowadził nową metodę autoryzacji transakcji. Klienci dokonujący przelewów w systemie bankowości internetowej mogą potwierdzać przelewy w aplikacji Moje ING mobile.
Dotychczas klienci banku wykonujący transakcje w systemie bankowości internetowej Moje ING, potwierdzali operację jednorazowym kodem autoryzacyjnym otrzymanym SMS-em. Od 20 czerwca klienci mogą zostać poproszeni o autoryzację transakcji w aplikacji mobilnej. Nowy sposób autoryzacji jest dostępny dla klientów, którzy korzystają z systemu bankowości internetowej Moje ING i aplikacji Moje ING mobile.
Żeby zatwierdzić operację należy zalogować się do aplikacji, gdzie znajdują się szczegóły dotyczące transakcji. Autoryzacja SMS w dalszym ciągu jest dostępna i może występować zamiennie z autoryzacją mobilną. Bank na podstawie indywidualnej analizy decyduje o sposobie autoryzacji każdej transakcji.
Więcej informacji na stronie: https://www.ingbank.pl/autoryzacja-mobilna.
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378
Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101