wydarzenia handel rodzina

Supermarkety Carrefour świętują Dzień Dziecka

31.05.2017 | Carrefour Polska

W tym roku Carrefour przygotował wiele atrakcji dla swoich klientów. We wszystkich supermarketach sieci w całej Polsce tego dnia na najmłodszych i ich rodziców czekają specjalne niespodzianki.

1 czerwca we wszystkich supermarketach Carrefour dzieci będą mogły skorzystać ze specjalnie przygotowanych atrakcji. W każdym supermarkecie sieci czekać na nich będzie kącik plastyczny oraz malowanie buziek. Ponadto, w 40 sklepach w całym kraju odbywać się będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami takimi jak: zabawki, gry, książeczki i inne. To jednak nie wszystko – w wybranych lokalizacjach (m.in. w Krakowie, Wrocławiu czy Rzeszowie) odbędzie się radosne grillowanie dla całej rodziny. Każdy sklep przygotował specjalne niespodzianki.

Dzień Dziecka nie obejdzie się bez prezentów. Jeśli rodzicom brakuje pomysłu na udany upominek dla swoich pociech w sklepach Carrefour czeka wiele inspiracji. W tegorocznej, szczególnie szerokiej, ofercie w specjalnych cenach, znalazły się m.in. Księżniczka Flurryheart My Little Pony, wyrzutnie NERF z zasięgiem 27 metrów oraz nowość dostępna tylko w sieci sklepów Carrefour – pachnące Laleczki Babeczki CupCake MINI. Poza tym, na małych fanów motoryzacji czekają zabawki z serii Cars oraz szeroki wybór klocków Lego do kreatywnych zabaw, które rozwijają wyobraźnię i wiele, wiele więcej!

Ponadto, specjalnie z okazji Dnia Dziecka na kanale Carrefour Polska w serwisie YouTube pojawi się film, który w ciekawy sposób pokaże jak trudno być dzieckiem w Carrefour, w którym bogata oferta przyprawia o wiele pokus. Ale 1 czerwca dzieciom wolno więcej…

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=tMMHJmwkdU8&t=7s

Lokalne inicjatywy w supermarketach Carrefour z okazji Dnia Dziecka mają uprzyjemnić klientom codzienne zakupy i umożliwić rodzicom wraz z ich pociechami spędzenie w atrakcyjny sposób tego wyjątkowego dnia. Carrefour pragnie angażować się w życie lokalnych społeczności i sprawdzić, aby sklepy stały się codziennym miejscem spotkań.

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania Dnia Dziecka!

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.