nowe produkty/usługi handel

Salon Komfort w Centrum Handlowym AKS

30.05.2017 | Carrefour Polska

Do grona najemców zarządzanego przez Carrefour Polska Centrum Handlowego AKS w Chorzowie dołączyła marka Komfort. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroki wybór podłóg i pokryć podłogowych.

Nowy najemca wzbogacił ofertę chorzowskiego centrum handlowego, na którą obecnie składa się ponad 30 sklepów takich marek, jak Reserved, Pepco, CCC, Media Expert, Rossmann, Deichmann, Vision Express czy Takko, a także odnowiony w zeszłym roku hipermarket Carrefour.

Salon Komfort zajął w centrum handlowym lokal o powierzchni ponad 380 mkw. Od 22 maja klienci mają do dyspozycji bogatą ofertę paneli laminowanych, podłóg drewnianych, wykładzin czy dywanów.

Sklep w Centrum Handlowym AKS w Chorzowie przy ulicy Parkowej 20 zaaranżowany został według nowego konceptu, sukcesywnie wdrażanego przez sieć od początku 2015 roku. Nowo otwarty salon posiada między innymi ekrany multimedialne czy stanowiska edukacyjne dla klientów.

Wzbogacanie oferty Centrum Handlowego AKS o markę Komfort to efekt prowadzonej obecnie rekomercjalizacji obiektu. Jesienią do dyspozycji klientów oddany zostanie także klub fitness City Fit. Centrum poddane zostanie także modernizacji, w ramach której odnowione zostaną elewacja oraz pasaż budynku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.