nowe produkty/usługi handel

Salon KiK wkroczył do Galerii Lubelskiej

04.05.2017 | Carrefour Polska

Ofertę Galerii Lubelskiej, której właścicielem i zarządcą jest Carrefour Polska, wzbogacił salon KiK. Nowo otwarty lokal o powierzchni ponad 500 mkw. jest pierwszym w portfolio Carrefour sklepem tej marki.

Klienci Galerii Lubelskiej mogą już skorzystać z bogatej oferty salonu KiK, który 4 maja dołączył do grona najemców obiektu. W sklepie tej marki znaleźć można aktualną modę damską, męską i dziecięcą, a także szeroki wybór akcesoriów, tekstyliów domowych czy artykułów gospodarstwa domowego w okazyjnych cenach.

- Cieszymy się, że marka KiK postanowiła nawiązać współpracę z Carrefour Polska i dołączyła do grona najemców zarządzanej przez nas Galerii Lubelskiej. Sądzę, że nasz entuzjazm podzielą klienci, którym sklep zapewni niezwykle różnorodny asortyment - komentuje Ewa Karska, Dyrektor działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska

Sklep zajął w galerii handlowej lokal o powierzchni 569 mkw. i rozszerzył ofertę obiektu, na którą składają się takie marki, jak Pepco, Szachownica, 5-10-15 czy Ray Obuwie.

Klienci Galerii Lubelskiej, której właścicielem i zarządcą jest Carrefour Polska, mają do dyspozycji ponad 20 lokali handlowo-usługowych, a także hipermarket Carrefour i stację paliw.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.