nowe produkty/usługi internet technologie
Shumee wprowadza kolejne udoskonalenia – aplikacja do pobrania w sklepach
Na podstawie opinii użytkowników, obserwacji ich zachowań w aplikacji oraz zgodnie z dalszymi planami rozwoju, pomysłodawcy shumee udostępnili właśnie nowa wersję aplikacji.
Nowa wersja shumee, poza dalszymi optymalizacjami, wprowadza kilka zmian ułatwiających jeszcze bardziej korzystanie z aplikacji. Najważniejsze z nich to:
- Uproszczenie nazewnictwa – dwie podstawowe funkcjonalności shumee to ‘polecenie’ i ‘pytanie’; wybierając ‘pytanie’ decydujemy, czy chcemy poddać cos ocenie +/-, czy zapytać ‘co lepsze’ spośród dwóch opcji;
- Wywołanie zarówno nowego polecenia, jak i głosowania następuje teraz spod przycisku ‘S’ widocznego w dolnej części ekranu aplikacji. W dalszym ciągu nowe glosowanie można rozpocząć również przesuwając ekran aplikacji z lewej do prawej;
Shumee dostępne jest w formie aplikacji mobilnej w sklepach Google Play i AppStore. W przygotowaniu jest wersja webowa (RWD). Już wkrótce z shumee będzie można korzystać także poprzez przeglądarki internetowe.
- W ciągu ponad miesiąca od momentu startu, shumee zyskało blisko 3 tys. użytkowników. Naszym założeniem jest w tych pierwszych tygodniach mocno pracować nad udoskonaleniem aplikacji na podstawie rzeczywistych danych – mówi Szymon Midera z shumee. – W ciągu miesiąca dokonaliśmy już dwóch dużych aktualizacji obejmujących kilkadziesiąt zmian. Równolegle pracujemy nad dodaniem do shumee prostej, intuicyjnej funkcjonalności wystawienia przedmiotu do sprzedaży – dodaje Midera.
Prosty zero-jedynkowy system oceny, nowoczesny, świeży wygląd aplikacji oraz brak reklam - to tylko kilka wyróżników shumee. Na początek shumee proponuje kilka prostych funkcjonalności:
• Głosuj - bierz udział w ciekawych dyskusjach - bądź aktywny i wyrażaj swoje zdanie, poznawaj ludzi i sprawdź jak myślą,
• Pytaj społeczność shumee lub wybrane osoby o opinię na każdy temat poprzez Vote,
• Polecaj - swoje ulubione wydarzenia, miejsca i produkty - społeczność shumee skorzysta z Twoich rekomendacji,
• Używaj #hashtagów, aby w prosty sposób docierać do treści, które będą Cię interesować i aby