transport ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Nestlé Polska wspiera bezpieczeństwo podczas jazdy

28.04.2017 | Nestlé Polska S.A.

Bezpieczeństwo jest dla Nestlé priorytetem. Firma podejmuje szereg działań eliminujących zagrożenia w pracy, w tym unowocześnienie procesów, podnoszenie świadomości pracowników poprzez liczne szkolenia oraz wizualną komunikację. Jednym z przykładów takich działań są szkolenia z bezpiecznej jazdy samochodem.

W tym roku Nestlé obrało sobie za cel wprowadzenie polityki przeciwdziałania rozproszeniu w czasie jazdy, organizując pracownikom szkolenia i kampanie informacyjne. Jak istotny jest wpływ rozproszenia na bezpieczeństwo jazdy, wynika z szacunków, według których jest ono przyczyną około 20-30% wypadków z winy kierującego. Rozproszenie przejawia się odwróceniem wzroku od drogi, oderwaniem rąk od kierownicy jak również koncentrowaniem myśli na różnych sprawach niezwiązanych z prowadzeniem pojazdu.

– Mamy wielu pracowników, którzy w ciągu miesiąca pokonują bardzo dużo kilometrów. Aby ich podróże uczynić bezpieczniejszymi, już od kilku lat w ramach Nestlé działa sieć Ambasadorów Bezpieczeństwa. Jest to forum pracownicze, które umożliwia regularną wymianę informacji o bezpieczeństwie. Ambasadorzy tak pozyskaną wiedzę rozpowszechniają wśród swoich współpracowników, co przekłada się na podniesienie poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy.mówi Tomasz Tarnawski, Kierownik ds. SHE, Nestlé Polska.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.