nowe produkty/usługi handel

Carrefour otworzył w Olsztynie nowy supermarket w segmencie premium

26.04.2017 | Carrefour Polska

Carrefour Polska kontynuuje rozwój sieci supermarketów w segmencie premium, otwierając pierwszy sklep w tym formacie w Olsztynie. Nowy supermarket Carrefour, który został otwarty 26 kwietnia b.r. w Galerii Aura, oferuje mieszkańcom Olsztyna szeroki asortyment produktów, wśród których znajdą się wyroby z własnej wędzarni i piekarni, produkty od lokalnych i regionalnych dostawców oraz artykuły o wysokich walorach zdrowotnych.

Oferta Carrefour wyróżnia się przede wszystkim wysoką jakością, designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. W supermarkecie, na powierzchni około 1 600 mkw., klienci znajdą ponad 12 tysięcy różnych produktów, w tym przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” można wybierać spośród prawie 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzyw i owoców bio, jak również wielu wysokiej jakości produktów regionalnych, pochodzących od lokalnych producentów i rolników.

Wyróżnikiem supermarketu Carrefour w Galerii Aura są wędliny i mięso, pochodzące od lokalnych dostawców. Ponadto klienci mogą skorzystać także z wyrobów dojrzewalni wołowiny oraz usługi świeżego mielenia mięsa. Natomiast z myślą o wszystkich miłośnikach piw, w Strefie Alkoholi, Carrefour udostępnia szeroką gamę około piw regionalnych oraz rzemieślniczych.

Szeroki asortyment produktów spożywczych obejmuje także produkty dedykowane osobom szczególnie dbającym o zdrowie i alergikom. W specjalnej strefie zdrowia w sklepie klienci znajdą m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu.

W supermarkecie nie zabrakło również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci mogą kupić też liczne produkty z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia – dostępne wyłącznie na półkach sklepów Carrefour w Polsce.

W nowym supermarkecie, mieszkańcy Olsztyna mogą również przystąpić do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, może skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek seniorzy będą mogli otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Ponadto sklep oferuje akcję promocyjną „Zyskuj na okrągło”, która umożliwia zakup określonych artykułów w stałej, okrągłej cenie. Promocja obejmuje szereg produktów codziennej potrzeby z różnych kategorii.

Klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracowniczą), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Ponadto, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w supermarkecie Carrefour. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie. Wyeliminuje to ryzyko zgubienia kuponu – zostanie on automatycznie przypisany do Karty klienta w aplikacji.

O najwyższą jakość obsługi klienta w sklepie przy Alei Piłsudskiego 16 dba ponad 30 pracowników z Olsztyna i okolic. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 – 21.00 oraz w niedziele w godzinach 9.00 – 20.00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.