budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse
Bardzo dobry pierwszy kwartał dla Działu Zarządzania
Końcówka pierwszego kwartału stała dla Działu Zarządzania Powierzchniami pod znakiem awansów, których łącznie odnotowano siedem. Kluczowe z nich to nominacje Michała Pszkita na stanowisko Head of Property Management, Adama Jaczyńskiego na stanowisko Finance Director oraz Anny Muszyńskiej-Gniado na stanowisko Marketing Director. W pierwszych trzech miesiącach 2017 roku do krajowego portfolio zarządzanego przez firmę dołączyły 4 parki handlowe należące do Pradery o łącznej powierzchni 140 tys. mkw.
– Wewnętrzne promocje w dziale zarządzania nieruchomościami to potwierdzenie słuszności strategicznych założeń dotyczących inwestowania i rozwijania kompetencji przede wszystkim wewnątrz firmy. W oparciu o profesjonalizm, doskonałą znajomość rynku i czerpanie z globalnego know-how BNP Paribas Real Estate chcemy budować zarówno wartość zarządzanych przez nas aktywów jak również samego działu – podkreśla Patrick Delcol, prezes zarządu BNP Paribas Real Estate Poland.
Efektem ścisłej współpracy w ramach partnerskiej sieci biur BNP Paribas Real Estate, firmie udało się zdobyć pierwszy paneuropejski mandat na zarządzanie 25 obiektami IKEA Centers, nabytymi w ostatnim czasie przez Praderę, zlokalizowanymi w 8 krajach Europy. Dzięki wiodącej roli polskiego działu zarządzania nieruchomościami w negocjacjach, w Warszawie zlokalizowany zostanie hub odpowiedzialny za obsługę operacji finansowych dla całego projektu.
-/-
- Michał Pszkit, dotychczas pełniący rolę Dyrektora Operacyjnego, jako Head of Property Management CEE będzie odpowiedzialny przede wszystkim za realizację strategii rozwoju linii biznesowej w obszarze zarządzania nieruchomościami w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Michał związany jest z BNP Paribas Real Estate od października 2013 roku. W tym czasie nadzorował zarządzanie portfelem nieruchomości handlowych, biurowych i logistycznych o łącznej powierzchni ponad 533 tys. mkw. GLA.
- Adam Jaczyński jest uznanym menedżerem specjalizującym się w obszarach zarządzania finansami i kontrolingu. Z rynkiem nieruchomości związany od 20 lat. W tym czasie odpowiadał m.in. za operacje związane z centrum handlowym Arkadia i Wileńska. Zdobywał również doświadczenie w Atrium European Real Estate nadzorując aspekty finansowe centrów handlowych znajdujących się w ich portfolio.
- Anna Muszyńska-Gniado, z BNP Paribas Real Estate związana od 2010 roku. Zarządza wizerunkiem i działaniami marketingowymi prestiżowego Domu Mody Klif w Warszawie, Centrum Handlowego Klif w Gdyni, a także Turawa Park w Opolu oraz parkami handlowymi należącymi do Pradery. W swojej dotychczasowej 12-letniej karierze w sektorze nieruchomości współpracowała m.in. przy projekcie łódzkiej Manufaktury, projektach marketingowych centrów handlowych Apsys czy stołecznego Wola Parku.
- Małgorzata Sęk od 2015 roku jest zarządcą budynku biurowego Kazimierz Office Center w Krakowie. Nadzoruje również zarządców w Silesia Business Park A&B oraz Silesia Business Park C w Katowicach, W marcu 2017 Małgorzata awansowała na stanowisko Senior Property Manager. Dodatkowo portfolio zarządzanych przez Małgorzatę obiektów powiększyło się o park handlowy w Katowicach należący do Pradery. Do jej obowiązków należy monitorowanie stanu technicznego nieruchomości, koordynacji działań zarządców ukierunkowanych na zapewnienie sprawnego funkcjonowania nieruchomości oraz kontakty z najemcami.
- Magdalena Ossolińska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży nieruchomości i finansach. Jako Credit Control Manager odpowiedzialna będzie za monitorowanie przepływów finansowych w zarządzanych obiektach.
- Justyna Gońda z BNP Paribas Real Estate Poland związana jest od 2014 roku. Ma ponad 5 lat doświadczenie w zakresie finansów w branży nieruchomości. Odpowiada za analizy finansowe przepływów finansowych z nieruchomości i przygotowywanie raportów umożliwiających optymalizację działalności klientów firmy. Zajmuje stanowisko Financial Analyst - Team Leader.
- Costin Nistor obecny na rynku nieruchomości w Rumunii blisko od 15 lat. Zarządza dwoma nieruchomościami: budynkiem biurowym America House w Bukareszcie i centrum handlowym Promenada zlokalizowanym w Targu Mures. Costin, jako Senior Property Manager ma za zadanie zapewnić komfort użytkownikom zarządzanych obiektów, a także koordynować wszelkie działania związane z utrzymaniem obiektu w dobrej kondycji.