styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Jak przechować nadmiar jedzenia po Wielkanocny?

10.04.2017 | MPM

Aż 48% Polaków deklaruje, że w ich gospodarstwach domowych po świętach wyrzuca się część przygotowanych i niezjedzonych dań.[1] Jak ograniczyć marnowanie żywności? Niezawodny sposób to dodatkowa, pojemna i nieduża zamrażarka. Sprawdź nowy model od MPM!

Na święta bardzo często przygotowujemy znacznie więcej jedzenia, niż podpowiada rozsądek. W efekcie,  sprzyja to marnowaniu żywności. Poza planowaniem zakupów, robieniem ich z listą potrzebnych produktów i sprawdzaniem terminu ważności na opakowaniu, jedzenie możemy również zamrozić. Jak wynika z badań CBOS, tylko 27% Polaków zawsze lub prawie zawsze zamraża nadmiar zakupionych produktów lub gotowych posiłków. 30% osób nigdy tego nie robi lub zdarza im się to sporadycznie.[2] A to przecież doskonały sposób na konserwowanie żywności. Nowy model zamrażarki skrzyniowej - MPM-206-SK-06E - to urządzenie o dużej pojemności (200 litrów) i stosunkowo niewielkich wymiarach (wys. 91 x szer. 85 x gł. 55 cm), które doskonale sprawdzi się podczas świąt i innych uroczystości rodzinnych.

Zamrażarkę skrzyniową firmy MPM z powodzeniem można wykorzystywać do zamrażania zarówno owoców, warzyw, mięsa, wędlin i ciast, jak również przechowywania już gotowych potraw. Urządzenie jest w stanie zamrozić 15,5 kg w ciągu doby od temperatury pokojowej do -18°C. Natomiast w razie awarii zasilania produkty spożywcze pozostaną zamrożone przez 30 godzin (od -18°C do -9°C). Komora zamrażarki przystosowana jest do podwieszania specjalnego kosza na produkty – jest to przydatne kiedy chcemy przechować w zamrażarce większe produkty np. duże porcje mięsa. Model ten jest wykonany w klasie energetycznej A+. Ponadto, sterowany jest elektronicznie, posiada spust wody z odszraniania, oświetlenie wnętrza LED oraz cztery rolki jezdne, które ułatwiają przemieszczanie urządzenia.  

Produkty firmy są dostępne w sklepach AGD RTV w całej Polsce: http://mpm.pl/gdzie-kupic/, a akcesoria do posiadanych już urządzeń (filtry do odkurzacza, mieszadło do miksera, itp.) można zamówić bez wychodzenia z domu tutaj: http://www.mpmstrefa.pl/.

Zamrażarka skrzyniowa MPM-206-SK-06E

Cena: 860 zł

Funkcje:

  • pojemność 200 l
  • zdolność zamrażania: 15,5 kg/24 h
  • temperatura zamrażarki: -18°C
  • czas ocieplania w przypadku braku energii (od -18°C do -9°C): 30 godzin
  • spust wody z oszraniania
  • oświetlenie wnętrza LED
  • sterowanie elektroniczne
  • zamykanie na kluczyk

Wyposażenie:

  • ilość koszy: 1
  • 4 rolki jezdne

Parametry:

  • masa urządzenia netto: 32 kg
  • masa urządzenia brutto: 36 kg
  • czynnik chłodniczy: R600a/53 g
  • poziom hałasu: LWA = 42 dB
  • zasilanie: 220-240 V ~50 Hz
  • roczne zużycie energii elektrycznej: 222 kWh/rok
  • wymiary (wys. x szer. x gł.): 91 x 85 x 55 cm

[1] Badanie „Deklaracje Polaków dotyczące marnowania żywności” CBOS, Warszawa, sierpień 2016

[2] Badanie „Deklaracje Polaków dotyczące marnowania żywności” CBOS, Warszawa, sierpień 2016

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.