handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska z nagrodą Retailer of the Year 2016 w kategorii Sieci Multiformatowe

31.03.2017 | Carrefour Polska

Firma Carrefour została uznana przez dostawców FMCG za najlepszą sieć handlową w kategorii: Sieci Multiformatowe. Nagrodę odebrał Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska podczas gali Poland & CEE Retail Summit 2017, która odbyła się 29 marca br.

Wyboru dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. W głosowaniu udział wzięli przedstawiciele firm z sektora FMCG, którzy reprezentowali ponad 190 przedsiębiorstw. Dostawcy docenili działania firmy, inwestycje zrealizowane w ubiegłym roku oraz sprawną sieć logistyczną. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw.

Carrefour Polska w 2016 roku zaprezentował nowe koncepty zarówno w formacie hipermarketów, jak i supermarketów. Najważniejszą inwestycją było otwarcie hipermarketu w CH Posnania, który charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty, w tym bogata oferta lokalnych produktów świeżych, są dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta.

Także w formacie supermarketów został zaprezentowany nowy koncept typu premium. Te sklepy są zlokalizowane przede wszystkim w galeriach handlowych lub w miejscowościach i dzielnicach, w których klienci poszukują artykułów najwyższej jakości. Wyróżniają się delikatesowym wystrojem wnętrza i rozbudowaną ofertą produktów luksusowych. Przykładem otwarć w tym formacie są sklepy w Podkowie Leśnej oraz na warszawskiej Białołęce.

W ubiegłym roku Carrefour rozbudował również internetowy kanał sprzedaży pod marką eCarrefour.pl.  Firma rozwinęła sieć punktów click & collect do 86 hipermarketów w Polsce, ułatwiając odbiór zamówionych produktów pozaspożywczych. Dodatkowo, jesienią 2016 roku, eCarrefour.pl umożliwił zamawianie suchych produktów spożywczych. Nowa usługa została początkowo udostępniona dla klientów z Warszawy i wybranych podwarszawskich miejscowości.

Tytuł „Retailer of the Year 2016” jest dla nas bardzo cenny, ponieważ został przyznany głosami dostawców, czyli naszych najcenniejszych partnerów biznesowych. Cieszymy się, że zarówno oni, jak i nasi klienci, docenili działania zrealizowane przez nas w 2016 roku – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska podczas odbioru nagrody. – W 2017 roku Carrefour świętuje 20-lecie obecności na polskim rynku, kontynuując jednocześnie kierunek obrany w ubiegłym roku. Chcemy w dalszym ciągu promować kulturę opartą na innowacyjnym podejściu do handlu, zarówno w centrali jak i w sklepach sieci, poprzez nowatorskie koncepty, produkty, usługi i formaty handlowe oraz omnikanałowość.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.