wydarzenia handel

Wiosenne atrakcje w Galerii Morena

28.03.2017 | Carrefour Polska

Pełne barwnych kwiatów spotkania czy kreatywne warsztaty wielkanocne – między innymi takie atrakcje czekają w kwietniu na klientów Galerii Morena. Już od najbliższej soboty każdy będzie mógł także zawalczyć o atrakcyjne nagrody w wyjątkowej wiosennej zabawie.

Nowoczesna galeria handlowa to miejsce, w którym klienci nie tylko dokonają udanych i kompleksowych zakupów, lecz także miło spędzą czas. Dba o to szczególnie Galeria Morena, która swoim klientom zapewnia bogatą ofertę rozrywkową.

Już w najbliższą sobotę 1 kwietnia na wszystkich czekają wiosenne niespodzianki. Z okazji otwarcia po zimowej przerwie zewnętrznego tarasu w Galerii Morena, rozdawane będą kwiaty i rośliny w doniczkach. Ruszy także wiosenna zabawa, w której do zdobycia są atrakcyjne nagrody -  aparaty fotograficzne, tablety, słuchawki, opiekacze, miksery czy sokowirówki.

Aby zawalczyć o któraś w nagród, wystarczy od 1 do 14 kwietnia dokonać na terenie obiektu zakupów i zarejestrować paragony w punkcie informacyjnym, a także w aplikacji mobilnej Galerii Morena. Każda wydana złotówka to równowartość 1 punktu (wyjątek stanowią zakupy w hipermarkecie Carrefour oraz sklepie RTVeuroAGD, gdzie każde wydane 2 zł to 1 punkt). Zebrane punkty można następnie wymienić na wybrany upominek.

Z kolei w sobotę 8 kwietnia maluchy wraz z rodzicami wezmą udział w „Wielkanocnej Akademii Sztuk Pięknych”, która odbędzie się w ramach cyklu pt. „Akademia Moreny”. Podczas drugiego w tym roku spotkania w pasażu galerii handlowej wystawione zostaną ogromne wielkanocne jaja, które każdy będzie mógł swobodnie dekorować. Najmłodsi wezmą także udział w warsztatach dekorowania świątecznych ciasteczek.

Zakończeniem kwietniowych atrakcji będzie „Święto kwiatów”, na które Galeria Morena zaprosi 22 kwietnia. Na zewnętrznym tarasie odbędą się między innymi spektakularne pokazy szalonego florysty, a także warsztaty tworzenia kwiecistych pudełek czy ogrodów w słoikach.

Liczne atrakcje Galeria Morena przygotowała również w kolejnych miesiącach. Najmłodsi mogą liczyć na kolejne kreatywne spotkania z cyklu „Akademia Moreny”, amatorzy aktywnego spędzania czasu wolnego wezmą udział w rowerowych animacjach czy bezpłatnych zajęciach fitness, jakie od czerwca będą się odbywać na tarasie zewnętrznym galerii, zaś wielbiciele muzyki wezmą udział w cyklu spotkań „Muzyczne czwartki”.

Przez cały czas klienci mogą również swobodnie i bezpłatnie korzystać z zasobów biblioteki, która od marca dostępna jest w strefie restauracyjnej galerii handlowej. Czytelnicy mogą wymienić posiadane w domu lektury na wybrane książki z biblioteki. Wymiana następuje 1:1, a więc należy pozostawić na półce taką samą liczbę książek, jaką się zabiera.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.