polityka media/marketing/reklama

Wirtualna Polska rozpoczyna cykl artykułów które podsumowują pracę ministrów rządu PIS.

 „Poprosiliśmy szefów wszystkich resortów, by przedstawili swoje największe dokonania, a największą partię opozycyjną - PO - o ocenę ministrów i wskazanie największych porażek oraz jednego sukcesu.” – powiedział Marcin Ręczmin, wydawca SG Wirtualnej Polski.

 W pierwszym odcinku o swoich osiągnięciach pisał Minister Obrony Narodowej Antoni Macierewicz. W drugiej części swoje sukcesy przedstawi szef resortu sportu Witold Bańka.

Działalność ministrów za każdym razem recenzuję ich odpowiednicy w tzw. gabinecie cieni PO.

W najbliższych dniach przedstawione zostaną kolejne resorty, m.in. Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa.

 Koordynatorką cyklu jest Magda Kazikiewicz.

Pierwszy tekst: http://opinie.wp.pl/antoni-macierewicz-chwali-sie-sukcesami-opozycja-punktuje-6090977850864257a

 

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 O Grupie WP: Grupa jest właścicielem horyzontalnego portalu internetowego – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. W grudniu zeszłego roku wystartował najnowszy projekt GWP, telewizja WP dostępna w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej oraz ze SG WP.
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 O Grupie WP: Grupa jest właścicielem horyzontalnego portalu internetowego – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. W grudniu zeszłego roku wystartował najnowszy projekt GWP, telewizja WP dostępna w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej oraz ze SG WP.