wydarzenia handel ekonomia/biznes/finanse

Supermarkety Carrefour zdobyły nagrodę CEE Retail Real Estate Awards

02.02.2017 | Carrefour Polska

Firma Carrefour Polska otrzymała nagrodę w kategorii „sieć supermarketów”, w której nominowanych było łącznie pięć sieci detalicznych. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 27 stycznia, nagrodę odebrała Jadwiga Zientara, członek zarządu i dyrektor finansowy Carrefour Polska.

Supermarkety Carrefour to nowoczesny, stworzony od podstaw format, rozwijany w trzech konceptach handlowych: Urban, Classic i Premium. Trzy różne koncepty pozwalają firmie na lepsze dopasowanie oferty sklepów do uwarunkowań lokalnego rynku oraz dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów. Supermarkety Carrefour wyróżniają się bogatą ofertą produktów wysokiej jakości, ze szczególnym uwzględnieniem artykułów ze zdrowej półki, a także dbałością o jak najniższe ceny. Ofertę produktową uzupełnia rozbudowana lista usług dodatkowych, takich jak programy Karta Dużej Rodziny, Karta Seniora czy różne usługi finansowe.

Rok 2016 sieć zamknęła imponującym wynikiem 12 nowych otwarć supermarketów. Firma przeprowadziła również 15 remodelingów istniejących placówek. Ponadto Carrefour stale inwestuje w szerokość i różnorodność oferty, innowacyjność, nowoczesne rozwiązania marketingowe i digitalizację.

Supermarkety Carrefour oferują szeroki asortyment produktów świeżych dostępnych na Targu Świeżości, takich jak warzywa, owoce, ryby, a także wypiekane na miejscu pieczywo. Klienci skorzystać mogą również z lad tradycyjnych, w których znaleźć można szeroką ofertę wędlin krojonych, w tym wyroby tradycyjne, pochodzące z własnej wędzarni Carrefour. Ofertę sklepów dopełniają produkty sygnowane znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, asortyment Kuchni Świata z francuskimi specjałami Reflets de France, a przede wszystkim – zgodnie z aktualnymi trendami - artykuły dedykowane osobom, które dbają o zdrowie: produkty eko, bio, bezglutenowe, sojowe, bez laktozy oraz przeznaczone dla diabetyków i alergików.

Carrefour posiada obecnie w Polsce ponad 160 sklepów w formacie supermarketów.

Tegoroczna edycja CEE Retail Real Estate Awards zgromadziła rekordową liczbę uczestników – ponad 150 firm z branży detalicznej, które działają w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W skład panelu jurorskiego CEE Retail Real Estate Awards weszło 70 profesjonalistów z branży nieruchomości z różnych krajów.  

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.