wydarzenia internet media/marketing/reklama

Wirtualna Polska z honorowym tytułem Wielkiego Edukatora i pięć dziennikarek z serwisów WP z nagrodami w konkursie „Dziennikarz medyczny roku”. Uroczysta, konkursowa gala odbyła się w miniony piątek, 19-go stycznia.

W tegorocznej, ósmej już edycji,  wyróżnionych zostało aż pięć dziennikarek Wirtualnej Polski związanych z serwisami abcZdrowie i  Parenting:

  • Magdalena Bury – najwyższy tytuł – Dziennikarz Medyczny Roku 2016 w kategorii Publicystyka Internetowa. Uzasadnienie werdyktu brzmiało: Doceniając wysokiej klasy profesjonalizm w realizowaniu materiałów internetowych o tematyce prozdrowotnej uwzględniających aktualną wiedze medyczną, mającą wpływ na kształtowanie pozytywnych zmian w stylu życia Polaków.
  • Agnieszka Gotówka – I nagroda w kategorii Publicystyka
  • Sylwia Stachura – III nagroda w Konkursie na Dziennikarza Medycznego
  • Ewa Rycerz – Nagroda Specjalna za materiał o Uzdrowiskach Kłodzkich
  • Katarzyna Krupka – Nagroda Specjalna za materiał nt. telemedycyny 

Wirtualna Polska otrzymała podczas uroczystości honorowy tytuł Wielkiego Edukatora, z uzasadnieniem o treści: za rzetelne informowanie Internautów o konieczności dbania o zdrowie – zgodnie z aktualną wiedzą – oraz prezentowanie trudnych tematów medycznych w przystępny sposób.

 „Jestem dumna ze swojego zespołu i bardzo się cieszę z tych sukcesów. Otrzymujemy bardzo wiele pozytywnych opinii od środowiska medycznego, które ceni nasze zaangażowanie. Jednocześnie te opinie i nagrody zobowiązują nas do jeszcze cięższej pracy, aby codziennie dostarczać rzetelnych i angażujących treści, a także realnie pomagać pacjentom, np. poprzez umożliwienie im bezpłatnego zadania pytania i uzyskania odpowiedzi nawet od kilku specjalistów w usłudze Zapytaj lekarza.” – powiedziała szefowa redakcji zdrowotnej - Diana Żochowska, odbierając nagrodę.

Ogólnopolski konkurs „Dziennikarz Medyczny Roku” jest organizowany od 2010 roku przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia zrzeszające dziennikarzy telewizyjnych, radiowych, prasowych oraz działających w mediach on-line zajmujących się medycyną i ochroną zdrowia.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 

O Grupie WP

Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. 2 grudnia 2016r. wystartował najnowszy projekt GWP, telewizja Wirtualnej Polski. Kanał dostępny jest w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej. Można go również oglądać na stronie głównej Wirtualnej Polski.a

 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 

O Grupie WP

Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. 2 grudnia 2016r. wystartował najnowszy projekt GWP, telewizja Wirtualnej Polski. Kanał dostępny jest w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej. Można go również oglądać na stronie głównej Wirtualnej Polski.a