nowe produkty/usługi przemysł ciężki media/marketing/reklama transport

Odciśnij swoją twarz w śniegu i wyjedź za koło podbiegunowe

19.12.2016 | Nokian Tyres

Nokian Tyres rozpoczyna europejską kampanię wizerunkową, która odkryje w uczestnikach nieustraszonych ludzi Północy

Fiński producent opon rozpoczął dzisiaj zimową kampanię wizerunkową, która swoim zasięgiem obejmie całą Europę. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim za pośrednictwem kanałów cyfrowych i reklamy zewnętrznej. W ramach działań promocyjnych zorganizowany zostanie także konkurs, w którym główną nagrodą będzie wyprawa za koło podbiegunowe.

Kampania wizerunkowa, której celem jest promocja marki Nokian Tyres, producenta opon z dalekiej Północy, zaznajomi konsumentów z trudnymi warunkami atmosferycznymi panującymi w Finlandii. To właśnie z ich powodu osiemdziesiąt lat temu Finowie opracowali pierwszą na świecie oponę zimową. Odbiorcy kampanii będą mogli stawić czoła zimowej aurze w 14 renomowanych ośrodkach narciarskich zlokalizowanych w czterech krajach Europy: Austrii, Szwajcarii, Niemczech i we Włoszech. W projekcie zostanie również wykorzystanych ponad 2200 punktów reklamy zewnętrznej. Kampanii będą towarzyszyć liczne akcje dodatkowe prowadzone
w wybranych ośrodkach. Wśród nich znajdą się m.in. zawody polegające na skokach do basenu z lodowatą wodą, stworzone z myślą o prawdziwych twardzielach, które odbędą się 27 stycznia w kurorcie zimowym Kühtai w Austrii. Uczestnicy rywalizacji będą mogli wygrać odzież termoaktywną fińskiej marki OneWay. W kurorcie pojawią się także wyjątkowe rzeźby z lodu. Wśród nich znajdzie się na przykład figura przedstawiająca niedźwiedzia, którą będzie można zobaczyć również w nowej europejskiej reklamie telewizyjnej Nokian Tyres obok ambasadora marki i mistrza świata Formuły 1, Mikiego Häkkinena.

W grudniu, na europejskim profilu Nokian Tyres na Instagramie (@nokiantyreseurope, https://www.instagram.com/nokiantyreseurope) rozpocznie się zabawny konkurs, którego uczestnicy będą mogli sprawdzić, czy są tak dzielni jak Finowie. Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczy odcisnąć swoją twarz w śniegu, zrobić zdjęcie i udostępnić je na Instagramie z hasztagiem #shapedbynorth. Nagrodą główną jest trzydniowa wycieczka za koło podbiegunowe, do White Hell, centrum testowania opon Nokian Tyres. Do wygrania będą trzy nagrody główne, co miesiąc będzie przyznawana jedna. Pozostałe upominki obejmują bony na zakup markowej odzieży zimowej. Do udziału w konkursie będą mogły zgłaszać się osoby z wybranych krajów Europy.

Więcej o kampanii:  https://www.nokiantyres.pl/shapedbynorth/

Zdjęcia (materiały graficzne kampanii): http://tu.je/3pa2gc (skopiuj link do paska przeglądarki)

informacje o firmie

O Nokian Tyres

Firma Nokian Tyres powstała w 1998 roku, ale jej korzenie sięgają roku 1898, kiedy to utworzono spółkę Suomen Gummitehdas Oy, czyli Fińską Fabrykę Gumy. Nokian Tyres to producent opon pochodzący z najdalej wysuniętego  na północ zakątka świata. Firma promuje i umożliwia bezpieczną jazdę nawet w najbardziej wymagających warunkach. Innowacyjne opony do samochodów osobowych, ciężarowych i ciężkich maszyn użytkowych idealnie sprawdzają się szczególnie w ekstremalnych warunkach– na ośnieżonych leśnych trasach czy obszarach narażonych na sezonowe zmiany podłoża.

W 2015 r. spółka odnotowała wynik sprzedaży netto na poziomie 1,4 miliarda euro i na koniec roku zatrudniała 4 400 pracowników. Akcje Nokian Tyres notowane są na Helsińskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Spółka posiada zakłady produkcyjne w Finlandii i Rosji. W siedzibie głównej firmy w fińskiej miejscowości Nokia trwają scentralizowane prace związane z rozwojem produktu i opracowaniem prototypów, a także organizowane są jazdy próbne. Fabryka w Nokii produkuje opony samochodowe do jazdy w ciężkich warunkach oraz materiały do bieżnikowania opon aut ciężarowych. Wszystkie produkty tworzone są z myślą o zapewnieniu bezwzględnego bezpieczeństwa przy jednoczesnej dbałości o środowisko przez cały okres eksploatacji. Siedziba główna Nokian Tyres mieści się w Finlandii, w miejscowości Nokia, zaś europejskim centrum zarządzania spółki jest Praga.

Więcej informacji na stronie: www.nokiantyres.com

załączniki

informacje o firmie

O Nokian Tyres

Firma Nokian Tyres powstała w 1998 roku, ale jej korzenie sięgają roku 1898, kiedy to utworzono spółkę Suomen Gummitehdas Oy, czyli Fińską Fabrykę Gumy. Nokian Tyres to producent opon pochodzący z najdalej wysuniętego  na północ zakątka świata. Firma promuje i umożliwia bezpieczną jazdę nawet w najbardziej wymagających warunkach. Innowacyjne opony do samochodów osobowych, ciężarowych i ciężkich maszyn użytkowych idealnie sprawdzają się szczególnie w ekstremalnych warunkach– na ośnieżonych leśnych trasach czy obszarach narażonych na sezonowe zmiany podłoża.

W 2015 r. spółka odnotowała wynik sprzedaży netto na poziomie 1,4 miliarda euro i na koniec roku zatrudniała 4 400 pracowników. Akcje Nokian Tyres notowane są na Helsińskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Spółka posiada zakłady produkcyjne w Finlandii i Rosji. W siedzibie głównej firmy w fińskiej miejscowości Nokia trwają scentralizowane prace związane z rozwojem produktu i opracowaniem prototypów, a także organizowane są jazdy próbne. Fabryka w Nokii produkuje opony samochodowe do jazdy w ciężkich warunkach oraz materiały do bieżnikowania opon aut ciężarowych. Wszystkie produkty tworzone są z myślą o zapewnieniu bezwzględnego bezpieczeństwa przy jednoczesnej dbałości o środowisko przez cały okres eksploatacji. Siedziba główna Nokian Tyres mieści się w Finlandii, w miejscowości Nokia, zaś europejskim centrum zarządzania spółki jest Praga.

Więcej informacji na stronie: www.nokiantyres.com