handel styl życia ekonomia/biznes/finanse

Co znajdą dzieci pod choinką w 2016 roku?

15.12.2016 | Carrefour Polska

Początek grudnia tradycyjnie wiążę się ze wzrostem sprzedaży artykułów sezonowych związanych ze świątecznym okresem pod koniec roku, a szczególnie tych kupowanych jako prezenty z okazji Mikołajek i świąt Bożego Narodzenia. Niezmiennie największą popularnością cieszą się zabawki dla najmłodszych i nieco starszych dzieci.

Tegoroczny ranking popularności otwiera lalka Barbie z tęczową karocą firmy Mattel. Drugie miejsce rankingu zajął zestaw klocków Lego „Przedszkole dla szczeniąt”, a trzecie Miś Gigant firmy Sun-Day.

Dużą popularnością cieszą się także Lalki Księżniczki firmy Pierot, figurki Avengersów firmy Hasbro, Hotel Pawza z serii Littlest Pet Shop także z Hasbro, Kuchnia Tefal Cheftronic od Simba Toys – dla fanów programów kulinarnych, Księżniczka Cadance z serii My Little Pony od Hasbro, wyrzutnia ze strzałkami Nerf Strongarm Elite również od Hasbro i pluszowe zwierzątka.

Pełny ranking sprzedaży zabawek w sklepach Carrefour:

  1. Barbie Tęczowa karoca i lalka, Mattel
  2. Przedszkole dla szczeniąt, Lego
  3. Miś Gigant, Sun-Day
  4. Lalki Księżniczki, Pierot
  5. Figurki Avengers, Hasbro
  6. Littlest Pet Shop Hotel Pawza, Hasbro
  7. Kuchnia Tefal Cheftronic, Simba Toys
  8. My Little Pet Shop Nowa Księżniczka Cadance, Hasbro
  9. Nerf Strongarm Elite, Hasbro
  10. Pluszowe zwierzęta, import własny Carrefour

W tym roku obserwujemy również wzrost zainteresowania klientów zabawkami super nowoczesnymi, takimi jak Barbie latająca na dronie, a także edukacyjnymi zabawkami interaktywnymi dla starszych dzieci. W tej kategorii prym wiodą produkty firmy Clementoni, takie jak interaktywny EduGlobus Poznaj Świat, który oprócz swojej standardowej funkcji pomaga w poznaniu ciekawych informacji na temat różnych krajów, kontynentów, języków i lokalnych ciekawostek; Robot Mio do samodzielnego złożenia i zaprogramowania, który przybliża dzieciom świat robotyki, oraz Laboratorium Mechaniki, czyli zestawi 250 elementów, z których można stworzyć ponad 50 konstrukcji i jednocześnie poznawać podstawowe zasady mechaniki i inżynierii.

W sklepach Carrefour klienci mogą wybierać spośród szerokiej oferty zabawek dla dzieci we wszystkich grupach wiekowych, z różnych kategorii, zarówno tych tradycyjnych, jak i nowoczesnych i interaktywnych, do zabawy w pojedynkę i w większej grupie. Dużym zainteresowaniem kupujących cieszy się wyjątkowa oferta zabawek edukacyjnych dla różnych grup wiekowych, rozwijających zdolności manualne i intelektualne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych
i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych
i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.