nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

4500 spraw Rzecznika Klienta

08.12.2016 | ERGO Hestia SA

9 czerwca 2015 r. ERGO Hestia, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadziła funkcję Rzecznika Klienta. Rzecznik Klienta to otwarcie nowej na rynku ubezpieczeń ścieżki dialogu z klientem, zmniejszenie dystansu i pokazanie, że firma ubezpieczeniowa potrafi spojrzeć na ubezpieczenia z perspektywy klienta.

Rzecznik Klienta ERGO Hestii – Justyna Szymańska, po blisko 1,5 roku działania dzięki niestandardowemu podejściu pomogła 4 500 osobom, przełamując stereotypy o firmach ubezpieczeniowych.

Po wsparcie do Rzecznika Klienta ERGO Hestii zgłaszają się również klienci innych Towarzystw! Posiadając wiedzę ekspercką w każdym z obszarów ubezpieczeń od sprzedaży po konstrukcję produktów, przez procesy obsługowe do likwidacyjnych, łatwo znaleźć płaszczyznę porozumienia.

- Przygotowanie do roli Rzecznika Klienta trwało kilka lat - doświadczenie zdobywałam w Biurze Zarządzania Jakością - mówi Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta ERGO Hestii - wydawało się, że przepracowałam z klientami wszelkie możliwe sytuacje i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć.  Tymczasem, już w pierwszym tygodniu o wsparcie poprosiła klientka, której opis sytuacji z powodzeniem mógłby znaleźć się w rubrykach kryminalnych. Determinacja i empatia, podstawowe motywy moich działań, doprowadziły do zakończenia sprawy.

Zespół Rzecznika Klienta, by szybciej pomagać klientom w usuwaniu przeszkód powstałych często na skutek niedociągnięć komunikacyjnych, korzysta z czata. Czat został bardzo pozytywnie oceniony przez klientów, pozwala na bezpośrednią rozmowę, przy jednoczesnym zachowaniu formy pisemnej, tak ważnej dla klientów. To właśnie dzięki zastosowaniu onlinowych form kontaktu 1/3 spraw załatwiana jest przez Rzecznika Klienta ERGO Hestii w ciągu 3 dni. Tematy dialogu z Rzecznikiem nie są ograniczane, wagę sprawie nadaje sam klient, to także klient wybiera kanał kontaktu (do dyspozycji jest czat lub formularz znajdujące się na stronie www.rzecznik-klienta.ergohestia.pl).

kontakt dla mediów
Marcin Żebrowski
Rzecznik Prasowy, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA
Marcin Żebrowski

media@ergohestia.pl

tel: 727 024 270

informacje o firmie

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2015 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

załączniki

kontakt dla mediów
Marcin Żebrowski
Rzecznik Prasowy, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA
Marcin Żebrowski

media@ergohestia.pl

tel: 727 024 270

informacje o firmie

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2015 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.