internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Bankier.pl i Puls Biznesu najważniejszymi źródłami informacji dla inwestorów

30.11.2016 | Bankier.pl

Portal Bankier.pl i dziennik Puls Biznesu, należące do Bonnier Business Polska, po raz kolejny zostały uznane za najważniejsze źródła informacji w kategoriach Internet i prasa w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów, organizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Najlepszą telewizją został TVN Biznes i Świat.

Bankier.pl i Puls Biznesu od lat są najbardziej liczącymi się mediami biznesowymi wśród inwestorów. Codziennie dostarczają rzetelnych informacji, merytorycznych analiz, komentarzy i narzędzi dla osób zainteresowanych tematyką giełdową.

W zestawieniu przygotowanym przez SII, aż 60,2% badanych uznało Bankier.pl za najważniejsze źródło informacji w Internecie. Portal znacznie wyprzedził w rankingu serwisy o tematyce finansowej, tj. Money.pl (41.3%), stooq.pl (38,2%), parkiet.com (33,8%), jak również działy biznesowe portali horyzontalnych - onet.pl (13,6%), interia.pl (9,5%).

wykresinternet.png

Lidera wśród prasy – Puls Biznesu – wskazało 38,1% ankietowanych. Na drugim miejscu uplasował się Parkiet (35,3%) a na trzeciej pozycji Rzeczpospolita (14,9%).

źródło: Bankier.pl na podstawie OBI 2016

W Pulsie Biznesu sekcja Puls Inwestora i jej internetowy odpowiednik pulsinwestora.pb.pl, to nie tylko newsy ze spółek giełdowych, analizy, prognozy i komentarze, ale również wskazówki dotyczące ochrony oszczędności i ich pomnażania – forex, fundusze i inwestycje alternatywne.

– Wieloletnia pozycja nr 1 mediów z portfolio Bonnier Business Polska w rankingu OBI jest dla nas potwierdzeniem, że tematy, analizy i narzędzia, które udostępniamy naszym czytelnikom w pełni odpowiadają ich potrzebom i oczekiwaniom – mówi Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl. – Liderem zestawienia od 2008 roku jest Bankier.pl i jego przewaga nad innymi mediami z roku na rok się powiększa. W tegorocznym badaniu nasz portal wskazało rekordowe 60,2% respondentów, tym samym został najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów zarówno w nowych jak i tradycyjnych mediach – dodaje Barankiewicz.

Na Bankier.pl użytkownicy znajdą interaktywne wykresy pozwalające wygodnie obserwować szeroki wachlarz notowań akcji z GPW i giełd zagranicznychindeksy polskichświatowych parkietów, notowania walutsurowców oraz funduszy inwestycyjnych. Niezmiennie dużą popularnością cieszą się także profile spółek, gdzie inwestorzy znajdą komplet informacji, dotyczący interesujących ich podmiotów.

Bankier.pl to także największe forum inwestorów w polskim Internecie. W tegorocznym badaniu Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych 43,1% badanych wskazało, że aktywnie korzysta z forum Bankier.pl.

źródło: Bankier.pl na podstawie OBI 2016

Autor badania – Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych – jest największą w kraju organizacją zrzeszającą inwestorów. Ogólnopolskie Badanie Inwestorów jest najbardziej rozpoznawalną tego typu analizą w Polsce. W tym roku zostało przeprowadzone po raz czternasty. Badanie poświęcone było przede wszystkim kwestiom inwestowania, ale również dotyczyło źródeł informacji, z których inwestorzy czerpią wiedzę na temat rynku kapitałowego.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie