nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Gruszki wzbogacają linię produktów Jakość z Natury Carrefour

30.11.2016 | Carrefour Polska

Klienci sklepów Carrefour Polska mogą już kupić gruszki starannie wyselekcjonowanej odmiany konferencja, których producentem jest wieloletni dostawca, współpracujący z Carrefour od 1998 r. - Pan Piotr Korczak. To kolejna, po pomidorach, wprowadzona w tym roku nowość w asortymencie Jakość z Natury Carrefour.

Nowy produkt gamy Jakość z Natury będzie dostępny we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour. Gruszki tej odmiany charakteryzuje delikatny i słodki smak oraz soczysty miąższ. Pan Piotr Korczak, właściciel Gospodarstwa Sadowniczego, jest dostawcą linii „Jakość z Natury Carrefour” współpracującym z siecią już od 18 lat. Dotychczas klienci sklepów Carrefour mogli kupować jabłka oraz sok od tego producenta.

Gruszki pochodzą z Mazowsza z okolic Grójca. Region ten znany jest z długoletniej tradycji sadownictwa. Owoce zbierane są w czasie optymalnej dojrzałości, dzięki czemu klienci mają pewność, że kupują produkt najwyższej jakości. Owoce nie są poddawane również zabiegom fitosanitarnym po dokonanych zbiorach, dzięki  naturalnym metodom walki ze szkodnikami oraz stałej obserwacji sadów.

- Gama produktów Jakość z Natury Carrefour powstała z myślą o promowaniu zdrowych produktów z najlepszych regionów Polski. Są one dostarczane przez zaufanych dostawców, którzy prowadzą uprawy z poszanowaniem środowiska naturalnego – mówi Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska. – Rozwijając współpracę z wieloletnim dostawcą o kolejne produkty, wzbogacamy asortyment linii Jakość z Natury, która cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów - dodaje Patrick Dumont.

„Jakość z Natury Carrefour” to unikalna oferta produktów charakteryzujących się wysoką jakością i wyśmienitym smakiem. Dostawcy współpracujący z Carrefour przy produkcji „Jakość z Natury Carrefour” troszczą się o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Każdy z produktów, przed oznaczeniem znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i smaku.

Carrefour, w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, wspiera lokalnych producentów oraz współpracuje z producentami regionalnej żywności tradycyjnej. Obecnie już ok. 400 lokalnych dostawców na stałe dostarcza do najbliższych sklepów Carrefour swoje wyroby, w tym m.in. pieczywo, warzywa i owoce, wędliny, mięso czy produkty mleczne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad
800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych
i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci
20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie
13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad
800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych
i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci
20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie
13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.