handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour przyspiesza z inwestycjami w formacie supermarketów. 12 nowych otwarć i 14 modernizacji w 2016 r.

23.11.2016 | Carrefour Polska

Carrefour kontynuuje dynamiczne inwestycje w rozwój i modernizację swojego portfela supermarketów. Od stycznia br., sieć otworzyła w Polsce 10 nowych sklepów, wprowadziła dwa nowe koncepty: premium oraz urban, a także przeprowadziła 14 remodellingów istniejących placówek. Do końca roku, Carrefour planuje otwarcie kolejnych 2 nowych sklepów w tym formacie.

Utrzymanie wysokiej dynamiki inwestycyjnej Carrefour to efekt zapowiadanej od ubiegłego roku strategii budowania przewagi konkurencyjnej poprzez otwarcia nowych, i modernizacje istniejących sklepów we wszystkich obsługiwanych formatach. Podejście multiformatowe, w połączeniu z inwestycjami w szerokość i różnorodność oferty, innowacyjność, marketing i digitalizację, pozwala sieci na lepsze dopasowanie oferty sklepów do uwarunkowań lokalnego rynku oraz dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.

- Już wiemy, że 2016 rok zakończymy z imponującym wynikiem 12 nowo otwartych supermarketów oraz 14 zrealizowanych modernizacji. Było to dla nas duże wyzwanie, ponieważ w ostatnich latach inwestowaliśmy głównie w odświeżenie tego formatu sklepu. Teraz pokazaliśmy, że po wypracowaniu  3 różnych konceptów supermarketów: classic, urban i premium, jesteśmy gotowi na dalszą ekspansję organiczną w zróżnicowanych lokalizacjach – mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience w Carrefour. Naszym celem jest jak najlepsze dopasowanie oferty sklepów Carrefour do oczekiwań lokalnych klientów, nie boimy się innowacji i wyprzedzania trendów. Chcemy wzmacniać pozycję naszych supermarketów i dlatego planujemy dalszy dynamiczny rozwój
w tym formacie –
dodał François Vincent.

Od stycznia, Carrefour otworzył w Polsce 10 nowych supermarketów, z czego 1 sklep w segmencie premium (Podkowa Leśna), 7 sklepów w segmencie urban (Warszawa Wojska Polskiego, Warszawa Wilanowska, Warszawa Zaułek, Warszawa Białołęcka, Łódź Piotrkowska, Stare Babice i Grodzisk Mazowiecki) oraz 2 klasyczne supermarkety (Leszno i Nowy Dwór Mazowiecki). Na grudzień planowane są z kolei otwarcia 2 nowych sklepów: w Radomiu (segment premium) oraz w Izabelinie pod Warszawą (segment urban). Co więcej, w mijającym roku Carrefour zakończył remodeling łącznie 14 istniejących placówek.

Wszystkie supermarkety oferują szeroki asortyment produktów świeżych dostępnych na Targu Świeżości, takich jak warzywa, owoce, ryby, a także wypiekane na miejscu pieczywo. Klienci skorzystać mogą również z lad tradycyjnych, w których znaleźć można szeroką ofertę wędlin krojonych, w tym wyroby tradycyjne, pochodzące z własnej wędzarni Carrefour. Ofertę sklepów dopełniają produkty sygnowane znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, asortyment Kuchni Świata, wśród których znajdziemy znane regionalne francuskie specjały Reflets de France, a przede wszystkim – zgodnie z aktualnymi trendami - artykuły dedykowane osobom, które dbają o zdrowie, czyli produkty eko, bio, bezglutenowe, sojowe, bez laktozy oraz przeznaczone dla diabetyków oraz alergików.

Carrefour posiada obecnie w Polsce ponad 160 sklepów w formacie supermarketów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                                                                      

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                                                                      

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.