nowe produkty/usługi handel internet

Płatności mobilne Android Pay w sklepach Carrefour

21.11.2016 | Carrefour Polska

Klienci wszystkich sklepów pod szyldem Carrefour w Polsce mogą dokonywać płatności za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay™. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia łatwe i szybkie zakupy przy użyciu smartfona.

W ponad 800 sklepach Carrefour w Polsce klienci mogą już płacić za zakupy przy wykorzystaniu płatności mobilnych od Google – Android Pay. Aby dokonać płatności mobilnych, należy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, a następnie dodać do aplikacji swoją kartę kredytową lub debetową. Wszyscy posiadacze telefonu z Androidem w wersji KitKat 4.4. lub nowszej mogą dokonywać łatwych i bezpiecznych płatności mobilnych. Aktualnie z Android Pay w Polsce mogą korzystać posiadacze kart Mastercard lub Visa wydanych przez Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe oraz Bank Zachodni WBK.

Sam proces płatności odbywa się tak samo jak w przypadku kart zbliżeniowych – wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala płatniczego. W przypadku transakcji o wartości powyżej 50 PLN należy wpisać dodatkowo kod PIN na terminalu. Wszystkie transakcje wykonane za pośrednictwem Androida Pay są chronione w procesie tokenizacji, branżowym standardzie płatności mobilnych.

- Urządzenia mobilne odgrywają rosnącą rolę w codziennym życiu naszych klientów. Przejmują kolejne obowiązki, więc naturalnie w pewnym momencie zastąpią także karty płatnicze i portfele. Umożliwienie dokonywania płatności Android Pay w sklepach Carrefour to krok w tym właśnie kierunku – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Carrefour to sieć multiformatowa gwarantująca nowoczesność i innowacyjność. Wykorzystywanie nowych technologii wpływa dodatnio na łatwość, szybkość i bezpieczeństwo zakupów, co bardzo cenią klienci naszych sklepów  – dodał Marcin Olech.

Carrefour Polska stale rozwija mobilne kanały dotarcia do swoich klientów. W sierpniu ukazała się nowa wersja aplikacji Mój Carrefour, której podstawową funkcją jest program lojalnościowy. Umożliwia on korzystanie z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Specjalna aplikacja powstała również dla klientów centrum handlowego Galeria Morena w Gdańsku. Ponadto, sklep internetowy eCarrefour.pl został wzbogacony o wersję mobilną, która ułatwia dokonywanie zakupów za pomocą smartfona lub tabletu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                                       

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.           

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                                                       

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.