wydarzenia handel praca

Dzień Kasjera w Carrefour

14.11.2016 | Carrefour Polska

14 listopada w Grupie Carrefour na całym świecie obchodzony jest Dzień Kasjera. Z tej okazji w hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce organizowane są liczne lokalne atrakcje. Carrefour prowadzi nieustanne działania na rzecz docenienia kasjerów i stałego usprawniania warunków ich pracy.

Efektywność każdego hipermarketu i supermarketu zależy w dużej mierze od pracowników odpowiedzialnych za obsługę kas. Dla wielu klientów to kasjerzy są jedynym bezpośrednim kontaktem z pracownikami w trakcie pobytu w sklepie. Carrefour podjął liczne działania mające na celu usprawnienie pracy kas, ograniczenie częstości występowania i długości kolejek, a także poprawę estetyki stanowisk kasjerskich. Wszystkie powyższe inicjatywy zostały zrealizowane w programie „Z sercem do klienta”, wdrożonym w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Ponadto, w ramach tego programu, firma wdrożyła również specjalne działania dedykowane kasjerom.

Z okazji obchodów Dnia Kasjera przez cały listopad trwają specjalne konkursy dla kasjerów hiper- i supermarketów Carrefour Polska. W każdym tygodniu najlepsi pracownicy każdego sklepu mają szanse wygrać atrakcyjne nagrody. Dzień Kasjera zostanie zwieńczony uroczystą Galą Dnia Kasjera, na którą zostaną zaproszone najlepsze zespoły kasowe z Polski. Kasjerzy hipermarketów uczestniczą również w konkursie „Super Kasjer”. Jest on podzielony na dwa etapy: konkursy miesięczne oraz konkurs roczny. Główną nagrodą w konkursie rocznym jest kilkudniowa wycieczka zagraniczna, opłacana przez Carrefour.

Carrefour, w celu ułatwienia kasjerom zrelaksowania się w przerwach w trakcie pracy, wprowadził w swoich hipermarketach specjalne pokoje wypoczynkowe. W tych pomieszczeniach znajdują się wygodne kanapy, na których można odpocząć, a także wyposażenie kuchenne. Dodatkowo, specjalnie dla kasjerek, w pokojach wypoczynkowych umieszczono także profesjonalne stacje do makijażu, wyposażone w duże lustro, oświetlenie oraz zestaw profesjonalnych kosmetyków.

Warunki pracy kasjerów są szczególnie wymagające w trakcie sezonu letniego i zimowego, gdy panują skrajne upały lub mrozy. Dlatego Carrefour, inspirując się rozwiązaniami znanymi z pociągów, uruchomił specjalne wózki serwisowe. Wózki są przeznaczone do przewożenia darmowych napojów dla kasjerów. Latem są to napoje chłodzące, a zimą ciepła herbata. W ten sposób firma dba o samopoczucie pracowników pracujących na linii kas w hipermarketach.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                           

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                           

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.