nowe produkty/usługi handel budownictwo/nieruchomości
Centrum Handlowe w Łodzi dołącza do odnowionych obiektów Carrefour
Centrum Handlowe Carrefour, zlokalizowane w Łodzi przy ul. Bandurskiego 49, przeszło kompleksowy remodeling połączony z rekomercjalizacją. To kolejna ukończona inwestycja zrealizowana przez firmę w Polsce w 2016 roku.
W efekcie przeprowadzonych prac centrum handlowe w Łodzi zostało kompleksowo zmodernizowane. Budynek został odnowiony od zewnątrz, zyskując nowy portal wejściowy oraz elegancką elewację w ciemnoszarym kolorze. Wejścia do centrum handlowego ozdobiono motywami łódzkiej secesji, a wnętrze galerii przeszło kompleksowy remodeling. Wymieniono, między innymi, posadzkę, sufit oraz oświetlenie, a także ujednolicono witryny i szyldy najemców. Częścią inwestycji była również modernizacja hipermarketu Carrefour. Stali klienci centrum handlowego w Łodzi wypowiadają się pozytywnie o wprowadzonych zmianach.
Obiekt został poddany również częściowej rekomercjalizacji, aby w większym stopniu odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów. Wśród nowych najemców galerii można wymienić, między innymi, sklep z żywnością bez konserwantów – Przysmaki Regionu. Z kolei klienci szukający drobnych upominków mogą odwiedzić lokal Na Prezent, w którym znajdą biżuterię, skórzane portfele i inne propozycje podarunków. Wśród nowych usług, które pojawiły się w centrum handlowym Carrefour znalazł się również optyk oraz sklep z telefonami i akcesoriami telefonicznymi.
- Celem każdej naszej inwestycji w modernizację galerii handlowych jest zapewnienie okolicznym mieszkańcom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej - powiedział Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych. – Inwestując w Polsce i oddając do użytku kolejne odnowione galerie handlowe, Carrefour realizuje jeden ze swoich głównych celów, którym jest zagwarantowanie klientom różnorodnej oferty handlowej – dodał Ronan Martin.
W latach 2014-2016 Carrefour Polska przeprowadził już 19 remodelingów w swoich obiektach. Celem tych działań jest spełnienie zmieniających się wymagań najemców i klientów. Podjęte przez Spółkę działania remodelingowe wpływają na zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz ich popularności i konkurencyjności na lokalnych rynkach.
Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.