wydarzenia handel sport

Carrefour Polska Sponsorem półmaratonu w Krakowie

14.10.2016 | Carrefour Polska

16 października br. z punktu niedaleko Tauron Areny wystartują uczestnicy 3. PZU Cracovia Półmaratonu. To dynamicznie zyskujący na popularności bieg półmaratoński w Krakowie. Carrefour Polska został Sponsorem tego wydarzenia.

W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour prowadzi w Polsce szereg działań zachęcających klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także w dużej rangi wydarzenia sportowe takie jak Tour de Pologne. Carrefour wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby dopingować sportowców na trasach.

W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami imprez biegowych w Krakowie. Tym razem firma została Sponsorem 3. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego. Jako Sponsor sieć przekaże na rzecz uczestników biegu m.in. banany. Są to produkty, które posłużą do regeneracji biegaczy po przebiegnięciu półmaratonu. Dodatkowo, firma przygotuje punkty z energetycznym dopingiem, które znajdą się na Rynku Głównym oraz przy Tauron Arenie.

Zawody w Krakowie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należy również Wrocław Maraton oraz Maraton Warszawski. W ubiegłym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział 16 000 biegaczy. Odbyły się one w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Rybniku, Bytomiu oraz Gdańsku.

Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci. W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” w Krakowie odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Wzięli w nich udział uczniowie z krakowskich szkół podstawowych oraz gimnazjów, a zajęcia prowadzili eksperci z Uniwersytetu Rolniczego. Program „ABC Zdrowego Żywienia” był realizowany również w siedmiu innych miastach w Polsce.

Carrefour stara się zachęcać Polaków do zdrowego stylu życia, oferując szeroką i różnorodną ofertę produktów prozdrowotnych. W specjalnej strefie „Świat Zdrowia” w sklepach Carrefour dostępne są produkty dla diabetyków, bezglutenowe, sojowe, o obniżonej wartości energetycznej oraz wybrane produkty ekologiczne.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.