nowe produkty/usługi sprawy społeczne media/marketing/reklama

#DodajKoloru i odmaluj Centrum Onkologii razem z AkzoNobel i farbami Dulux

13.10.2016 | Dulux

AkzoNobel, producent m.in. farb Dulux, zainaugurował podczas wczorajszej konferencji prasowej ogólnopolską akcję #DodajKoloru, która ma na celu odmalowanie zniszczonych przestrzeni Centrum Onkologii w Warszawie. Firma wyjściowo zadeklarowała odnowienie 500m2 obiektu, ale widząc skalę zapotrzebowania postanowiła włączyć do działania konsumentów oraz influencerów i zachęcić ich do wsparcia akcji za pośrednictwem aplikacji Dulux Visualizer.

W dniach 11.10-11.11.2016 r. każde 100 ściągnięć aplikacji Dulux Visualizer lub udostępnień zdjęcia z oficjalnym hashtagiem #DodajKoloru, to dodatkowy odmalowany m2 Centrum Onkologii w Warszawie. Postępy kampanii można śledzić na bieżąco na stronie www.dulux.pl.

Naszym celem jest to, aby kampania społeczna #DodajKoloru wywołała dyskusję w społeczeństwie nt. roli kolorów w naszym życiu oraz inspirowała środowisko do działania. AkzoNobel dzięki aplikacji Dulux Visualizer, umożliwia klientom zobaczenie koloru na wybranej powierzchni na żywo, jeszcze przed malowaniem i dzielenie się tymi projektami z innymi. W ramach akcji zachęcamy wszystkich do dodawania koloru do wnętrz Centrum Onkologii wirtualnie, ale już wkrótce zaprosimy chętnych na wspólne malowanie – mówił podczas konferencji Maciej Świątek, Dyrektor Zarządzający AkzoNobel w Regionie Centralnej Europy.

AkzoNobel od lat prowadzi w Polsce projekty społeczne w ramach globalnego programu Human Cities, dzięki któremu zrealizowanych zostało przeszło 115 inicjatyw, w których udział wzięło ponad 15 000 uczestników, w tym 300 pracowników firmy. W ostatnim czasie firma m.in. odnowiła Centrum Zdrowia Dziecka, Instytut Matki i Dziecka czy też zaangażowała artystów w stworzenie kreatywnych murali poprawiających jakość otoczenia.

Nie bez powodu inicjatywa #DodajKoloru odbywa się także za pośrednictwem aplikacji Dulux Visualizer. Jest to nowoczesne narzędzie, wykorzystujące technologię AR, które na żywo pokazuje jak kolory będą wyglądać we wnętrzu, ułatwiając konsumentom wybór właściwego koloru. Aplikacja umożliwia także identyfikację koloru z rzeczy codziennych, dzięki czemu kolor automatycznie znajdziemy w palecie ponad 15 000 kolorów farb Dulux. Użytkownicy mogą również sami zaaranżować swoje wybrane przestrzenie, a tym samym wspomóc akcję i nadać cieplejszych barw Centrum Onkologii.

Wielokrotnie prowadzone były badania, w jaki sposób kolor czy światło we wnętrzach wpływają na naszą psychikę czy nastrój. Nie jest więc tajemnicą, że otoczenie, w którym pacjent jest leczony ma wpływ na proces jego dochodzenia do zdrowia. Rozmawiałam z wieloma naszymi Pacjentami, ale i Pracownikami Centrum, i proszę mi wierzyć, że nie jest im obojętne, czy ściana jest szara, żółta czy niebieska. Dlatego powoli, stopniowo, także dzięki takim kampaniom, chcielibyśmy dodać koloru wnętrzom Centrom Onkologii, by nasi Pacjenci czuli się bardziej komfortowo w niewątpliwie trudnej sytuacji, jaką jest walka z nowotworem – powiedziała podczas spotkania Ewelina Kopic-Melillo, rzecznik prasowa Centrum Onkologii w Warszawie.

Kampanię społeczną #DodajKoloru wspierają m.in. Fundacja Rak’n’Roll oraz blogerka modowa Macademian Girl - Tamara Gonzalez Perea.

Więcej informacji nt. kampanii społecznej AkzoNobel można szukać na profilach społecznościowych marki Dulux na Facebooku: @DuluxLetsColourPolska, Instagramie: @Dulux_Polska oraz na oficjalnej stronie: www.dulux.pl

informacje o firmie

Czym jest projekt Dulux Let’s Colour?

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.

informacje o firmie

Czym jest projekt Dulux Let’s Colour?

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.