wydarzenia turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Setki tysięcy gości i ponad cztery tysiące obiektów - Best Western świętuje siedemdziesiąt lat działalności

Best Western, jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzin hotelowych na świecie, obchodzi siedemdziesięciolecie swojej działalności. Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy podróżujących.

Od nieformalnych poleceń do globalnej renomy

Twórcą sieci Best Western był M.K. Guertin, hotelarz z Kalifornii, który w chwili jej założenia posiadał 23-letnie doświadczenie w branży. Jego nowatorskie plany biznesowe obejmujące zapewnienie hotelom zaplecza marketingowego i wsparcia przy jednoczesnej swobodzie w doborze środków pomagających dotrzeć do lokalnych klientów, uznane zostały za rewolucyjne i odbiły się szerokim echem wśród gości i hotelarzy. Zapoczątkowane przez Guertina ambicje by wychodzić przed szereg oraz zapewniać nieszablonowe rozwiązania wciąż towarzyszą Best Western. Dziś sieć, która w pierwszej połowie XX wieku stanowiła nieformalną grupę hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na różnych kontynentach.

Best Western globalnie

W siedemdziesiąt lat od rozpoczęcia działalności, hotele Best Western funkcjonują pod siedmioma markami, stanowiącymi odpowiedź na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLō℠. Wprowadzając strategię wielu marek, sieć miała na celu ułatwienie klientom znalezienia hotelu odpowiadającego ich potrzebom. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi gości, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Niedawno Best Western ujawniło także plany związane z SureStay - nowatorską franczyzą typu white label. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) oraz SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni jeszcze więcej możliwości inwestorom i właścicielom obiektów.

Best Western w Polsce

Pierwszym hotelem Best Western w Polsce był Best Western Hotel Prima Wrocław, położony w sercu miasta – 200 metrów od Starego Rynku - w budynku powstałym w wyniku połączenia i gruntownej przebudowy czterech staromiejskich kamienic. Obiekt pierwszych gości powitał jesienią 1999 roku i od tego czasu nieustannie funkcjonuje pod szyldem Best Western. Dziś sieć w Polsce obejmuje dwadzieścia pięć obiektów, dostosowanych zarówno do potrzeb klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Lokalnym oddziałem Best Western zarządza bezpośrednio Saija Kekkonen, W portfolio sieci znajdują się nowoczesne obiekty, jak chociażby dostosowane do potrzeb gości biznesowych i MICE Best Western Business Hotels & Conference Centre, będące największym tego typu obiektem w Krakowie. W ofercie Best Western nie brakuje także architektonicznych pereł, dzięki czemu goście mogą zdecydować się na nocleg w byłym konsulacie RP, XVIII-wiecznej gdańskiej kamienicy, a już niebawem także w dawnej celi cysterskiej czy starej piwiarni.

Smilebration

Dziś za marką Best Western stoi dbałość o wysoki poziom usług i otwarcie na potrzeby klientów, a także wiele udogodnień, w tym nagradzany na całym świecie program lojalnościowy Best Western Rewards®. Jest to jeden z najdłużej działających programów lojalnościowych w branży hotelarskiej i jedyny, w którym punkty nigdy nie tracą ważności. Można je wymieniać na kolejne noclegi na całym świecie, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Dołączenie do programu Best Western Rewards® jest całkowicie bezpłatne. W ramach podziękowania za siedemdziesiąt lat zaufania ze strony klientów, sieć Best Western przygotowała globalną akcję Smilebration, w ramach której na gości będą czekać liczne promocje i atrakcje, w tym 70 000 punktów w programie Best Western Rewards.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.